mandag 20. juni 2011

Welcome Friends!


Jeg er overveldet over alle som følger bloggen min! Da jeg startet å blogge for vel 2 måneder siden, hadde jeg aldri trodd at jeg skulle få et så stort bloggnettverk..og det bare vokser og vokser..Flere koselige bloggere har valgt å følge meg, og nå nærmer det seg fort 100 følgere:o) Takk for alle som leser bloggen min, og ikke minst legger igjen koselige kommentarer!! Uten Dere, hadde det vært stusselig å blogge..så:

Hjertelig Velkommen til:







W E L C O M E   T O :



Have a great week!







2 kommentarer:

  1. Hi ...so nice to do this !!...will you please put a translator on your blog ...so i can read you ??..if you like mu blog too ...come and follow...have a nice week...xxx...Ria...

    SvarSlett
  2. Takk for det !
    Kjekt å følge bloggen din :)

    Klem Birgit

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)