fredag 3. juni 2011

30 grader i skyggen!



Idag har virkelig Juni vist seg fra sin beste side her på østlandet! Hele 30 grader målte jeg i skyggen kl. 16:30. Da skulle jeg helst hatt et basseng å dyppe meg i..:-) Men.. vi fikk ihvertfall klargjort og vasket poolen, og nå står det og fyller seg opp:o)





Ellers har jeg kost meg ute i hagen i sommervarmen, med å prikle gulrøtter. Potetene har fått seg teppe med nyslått grass..

Deilig med late sommerdager... nå skal jeg ha meg et glass vin:o)

Hva skal du?




7 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Dejligt at kunne nyde de gode sommerdage.
    Jeg har været på "langfart" Limfjorden.
    Har sejlet Fur rundt og været på Livø . en rigtig skøn dag.
    Ha´en god fredag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Åhh, det høres veldig deilig ut med sommervær=) Kan du ikke sende litt finvær til Trøndelag også. Nyt gode sommerdager=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Det så veldig idyllisk ut! Minner meg om at vi må få fram bassenget snart. I dag har imidlertid sprederen vært til god hjelp. Herlig å høre frydefulle hvin i hagen mens ungene løper gjennom det kalde vannet:-)

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  4. Hej Helene

    Ja, det lyder dejligt med et glas vin efter sådan en dejlig sommerdag. Det er godt nok varmt i Norge! Vi har haft en dejlig sommerdag med ca. 25°C og nydt det meget.

    jeg har lagt en fuglehistorie ind på min blog her til aften, det var simpelthen så sjovt at se de små unger.

    God weekend.

    Mange hilsner fra Ulla

    SvarSlett
  5. jeg misunnerdeg potetene!Gleder meg til å smake på dem!
    Varme nypoteterm/nykjernet smør!

    SvarSlett
  6. Så deilig og varmt det høres ut hos deg. Da er det nok veldig fristende med et bad. Håper vannet varmes fort opp. :)

    SvarSlett
  7. Her også! Det er så deilig så det ikke går an. Nå har vi ventet lenge... ble mye vanning i dag, men pytt! Hvis du spurte om noe hos meg så har jeg glemt det pga mikrodrivhus - som jeg må lese mer om :)))) God helg vil jeg si - og vi får sikkert mer varme!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)