onsdag 25. januar 2012

Blogger som fortjener litt ekstra oppmerksomhet:


Som jeg fortalte igår, så har jeg mottatt denne hyggelige Awarden. Jeg fikk den fra den koselige bloggen SigridfraEnget
Når man får denne utmerkelsen skal man:

*TAKKE DEN SOM HAR GITT DEG UTMERKELSEN.

Det er for meg en selvfølge!
Tusen Takk, kjære Sigrid, for at du ville hedre meg litt eksta med en Award/Utmerkelse!Du skal vite at jeg setter stor pris på blogg-vennskapet vårt! Du er alltid med på mine utfordringer, og er alltid blid og positiv! Flink til å legge igjen noen hyggelige ord, er du også. Takk for alle de fine bildene du viser på bloggen din:o)



Sigrid begrunner min utmerkelse slik:

"Den første som fortjener en sånn utmerkelse er Helene med bloggen Alt som er vakkert. Helene holder styringa på flere fotoutfordringer(Mandagstema, Morgenstemning og Månedens monochrome), og hun har en vakker blogg med fokus på foto-hage-hverdagsliv og inspirasjon. Hun er til stor inspirasjon for mange, og nå kjemper hun en tøff kamp mot en fiende hun ikke helt vet hvor sterk er ennå... Helene er verdt all mulig støtte og oppmuntring akkurat nå!"


*Gi utmerkelsen videre til 5 blogger du setter pris på, og legge igjen en kommentar hos dem:


Jeg leser så mange blogger som inspirerer, oppmuntrer og får meg til å reflektere. Det er vanskelig å velge bare 5. Jeg har mange flere favoritter enn dèt, men jeg har nå klart å finne frem til 5 blogger som fortjener litt ekstra oppmerksomhet i blogglandia!


Den første jeg vil gi denne Award til er en Tysk blogg som heter

Dette er en nydelig blogg om foto og inspirasjon.Damen bak denne bloggen er fantastisk dyktig med bildene sine, og er kreativ og inspirerende. Her er jeg veldig ofte innom og lar meg inspirere og facinere!



Neste blogger ut er 

Denne bloggeren, som forøvrig heter Beate, er en skikkelig kunstnersjel. Hun fotograferer nydelige bilder og
 maler de vakreste malerier. En liten Eplabutikk er også å finne på denne bloggen! Virkelig verdt et besøk!




.En 3. blogg jeg beundrer og som jeg synes fortjener en utmerkelse, er:



Etter som jeg har forstått, har denne dama bare blogget i snaue 2 måneder, etter arkivet å dømme. Men man skulle tro at hun har blogget i årevis, så dyktig som hun er!
Jeg blitt bergtatt av de vakre og inspirerende bildene hennes gang på gang! En stor inspirasjonskilde, som jeg oppfordrer alle til å besøke!



Blogg nr.4 som jeg vil gi en utmerkelse til, er den reflekterte og mangfoldige bloggeren
Hun er en meget reflektert dame med en allsidig blogg. Hun skriver godt, har mange fine tekster, og hun er samfunnsengasjert. Jeg synes hun tar opp mange aktuelle og interssante saker på bloggen sin. Ellers har hun mange flotte bilder, både av interiør og natur!



Den 5. bloggen jeg vil belyse, er også en blogg som tar opp aktuelle og spennende saker, nemlig bloggen
"Lammelåret" har en meget velskrevet blogg. Tekstene er lettleste, men samtidig dype og interessante. Man kan ikke la være å bli engasjert når man er på besøk hos denne bloggeren!
Ta en titt - så forstår dere hva jeg mener!


Nå håper at denne awarden gis videre til andre blogger som fortjener litt publisitet . . .
Men jeg repekterer de av Dere som lar være å gi den videre. Det er ingen lett oppgave å skulle plukke ut bare 5. gode blogger ut av mange!
Håper Dere ihvertfall vil motta denne utmerkelsen, som er så vel fortjent!
Om Dere sender den videre er helt opp til Dere selv:o)




7 kommentarer:

  1. Tusen takk :) Jeg har ikke ord akkurat nå, sender klemmer :)

    SvarSlett
  2. Så fine blogger du har valgt ut!
    Dette er en koselig award, synes jeg,- kjekt å foreslå noen av alle dem som inspirerer og gleder med bloggene sine.

    SvarSlett
  3. Flotte blogger du har valgt ut...

    Ha en fin kveld videre..

    Britt Kristin.

    SvarSlett
  4. Hej! Det finns många bra bloggar med ett intressant innehåll. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  5. Jeg takker dere av hele mitt hjerte Jeg er veldig begeistret for bloggen din, jeg også synes det er vakkert, og alltid liker å se på din vakre bilder
    ♥Doris

    SvarSlett
  6. Så hyggelig Helene! Tusen takk - jeg føler meg beæret! :)

    Ha en super kveld, og fortsatt god bedring :)

    ○ Beate ○

    SvarSlett
  7. Oj! hjelpe meg, no vart eg heilt sjokkert! Tusen tusen takk fine Helene. Eg er heilt fersk i ditta "gamet", og synest faktisk enda at det er litt "skummelt". Og teller av og til på fingrene om eg "skal" eller ikkje. Og da er det ekstra kjekt med så fin tilbakemelding:-) så igjen tusen takk!

    Digga utfordringane dine, veldig kreativt og inspirarande:-)

    Har heller ikkje tatt stilling til om eg vil være en award fri blogg eller ikkje. Trur eg må tenke og kjenne litt på det! Uansett, du er ei super dame! Stå på vidare flinke du:-)

    Klem
    Malin

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)