mandag 6. juni 2011

Min Grønne Hverdag


Mandagstema hos Petunia idag, er Grønn Hverdag.

For meg ,er Grønn Hverdag Hagen min. Det er der jeg ferdes nå, sommerstid. Her legger jeg ned utallige timer med hyggelig arbeid som gir meg glede og sinnsro. Jeg viser derfor  bilder av noe av det som vokser  i Hagen , som er min grønne hverdag...




























Som du ser, kan Grønn Hverdag for meg bestå av et vell av farger. Grønn hverdag kan også bety miljø.. I hagen min dyrker jeg ikke bare blomster, men jeg lager min egen kompost, som jo er miljøvennlig. Jeg dyrker mine egne urter og grønnsaker økologisk.



Hva er Grønn Hverdag for deg?

Vil du være med på Petunias Mandagstema, Klikker du på bildet H E R



Ha en fin dag!


18 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Rigtig flotte billeder - at gå i haven er helse for krop og sjæl.
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Hagen är verkligen häls på grönt recept. Grön glädje. Vet du, jag tycker att vallmo är som vackrast i knoppstadiet, precis sån som du visar den :)

    SvarSlett
  3. Meget smukke bileder, du har sans for det.
    Håber du må få en skøn dag.

    SvarSlett
  4. Så masse flott du viser fra hagen!
    Gøy å dyrke egne grønnsaker og urter, de smaker så mye bedre:))

    Flott dag til deg!

    SvarSlett
  5. Dejlige billeder du viser.. :-)

    SvarSlett
  6. Så mange fine bilder av en herlig grønn hverdag :)
    Grønn hverdag for meg er nok i samme gata som hos deg. Kommer innlegg i kveld tenker jeg :)

    SvarSlett
  7. Har man odling i sin trädgård finns det mycket kul att göra.. det fodras en viss finess med gröna fingrar. men så skoj att se när det växer upp:) Skulle gärna bytt med dig.. så kunde du få min lilla balkong;) Trevlig grön dag:)

    SvarSlett
  8. Kjempefine og nydelige bilder!:) Ønsker deg en kjempefin mandag!:)

    SvarSlett
  9. Et vakkert bidrag :)

    Spennende med den grønnsakshaven...!

    Ha en god dag min venn, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  10. Takk for en hyggelig visitt m deilig musikk og nydelige bilder. Mange vakre blomster og planter her :)

    SvarSlett
  11. Underbara och vackra bilder från din trädgård!
    Det är en härlig tid nu med all grönska och alla blommor :)
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  12. Vakre bilder du har tatt. :D

    SvarSlett
  13. Takk for alle de hyggelige kommentarene fra dere alle!! :o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  14. Mente jeg havde fået trykket på den knap men det havde jeg så ikke. Sjusk. Nu er den der, selvfølgeligt skal jeg følge din blog.
    Her på fyn har vi sol i dag 23-25 grader og meget lummert, lige i overkanten til havearbejde. Venter til i aften. Godt det er længe lyst. Forsat god dag til dig og dine kære.

    SvarSlett
  15. Her var mange fantastisk flotte bilder! Takk for titten. :)

    SvarSlett
  16. Fantastisk flotte bilder. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  17. Jeg misunner alle som får det til å spire og gro som dette!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)