søndag 3. juli 2011

Nymalt skap

Lørdagen har gått med til å male det gamle furuskapet, og vasking av glass og annet som skal stå inni. Utrolig hvor mye man får gjort når man skal pusse opp et skap:o) Jeg fikk jammen meg vasket kjøkkenveggen også!
Nå står hjørneskapet på plass, fyllt opp med diverse glasstøy.


















Jeg har alltid vært veldig glad i detaljene på dette skapet, men syrebeiset furu kan jeg godt være foruten nå...











Min kjære mann har felt inn lys, det gir stemning. Lyset ble kanskje noe sterkt, så vi skal sette på en dimmer .











Den søte flasken fikk jeg i julegave av min sønn , synes den er så vakker  : O )



Håndtaket skal byttes ut med en passende knott, Jeg var på jakt etter en spesiell type jeg har sett på Home & Cottage, men de er utsolgt for øyeblikket . . .


Søndagen blir det en tur til Norrbysenteret Sverige med ungene. Det er stas å dra til Godisbutiken, vettu!

Og så kan mor handle litt kjøtt, også : o )

Og kanskje finner jeg en passende knott til det hvitmalte skapet...


10 kommentarer:

  1. Nydelig skap. :)
    Fine bilder du viser.
    Blir nok fint å sette på en dimmer. ;)
    Håper du finner nytt håndtak som du ønsker deg. :)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så fint det ble! God tur til søtabror! :)

    Klem Helene

    SvarSlett
  3. Så flott skapet ble! Jeg har også malt noen gamle furumøbler og de blir jo som nye :)

    SvarSlett
  4. Så vakkert skap!!! :) ååå... det var kjempefint altså! Kos deg på tur!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  5. Dette ble jo bare rålekkert! Nydelige bilder du legger ut som alltid :-) Ha en god sverigetur og lykke til med knott-jakten!

    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så flott skap, Helene, og det ble skikkelig lekkert! Kjempefine bilder :)

    Ha en fin tur til Sverige!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig skap og alt blir jo bare enda finere når det blir hvitt:))
    Nydelig ting du har i skapet også, og kjenner meg litt igjen med å vaske "mer enn nødvendig" når en har fått noe nytt i hus:)
    Har godt glipp av en del innlegg ser jeg...og Wow! for en flott hage du har!
    God tur til "det store utland":)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  8. Vackra bilder om vackra saker.

    SvarSlett
  9. Flotte roser og lekkert skap!
    Detaljer har jeg stor glede av:)
    Kos deg i goddisbutikken:))

    SvarSlett
  10. Å så nydelig skapet ble! Utrolig hva som skjuler seg foran alt av syrebeiset!
    Ha så en vakker dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)