mandag 4. juli 2011

Avslag hos NIB...

Jeg ble litt skuffet da jeg ikke fikk bli medlem av NIB.. Jeg har for mye fokus på hage. Kriteriene er at du skal ha fullt fokus på interiør. Jeg ble litt forundret over avslaget, siden jeg ser mange av deres medlemmer blogger mye om hage og blomster på denne tiden av året...Men , men. Jeg velger å holde samme profil, og heller stå utenfor "klubben" Det er likevel ikke det viktigste her i livet, hi hi!  Jeg har full respekt for jentene som driver NIB, og vil med dette ikke si noe vondt om dem. Men jeg ble n o e skuffet over å ikke passe inn...
Jeg elsker å være ute i hagen på sommeren, og kose meg med uterommet, som jeg tenker på som hagens interiør. Jeg synes hus og hage går hånd i hånd, og at det handler mye om interiør i uterommet også.
Kanskje vi som blogger både om hage og interiør kunne samles på et sted som kalles for..."HageNIB'er"? He he!
Hva synes du?






8 kommentarer:

  1. Dette var selvfølgelig skuffende, det forstår jeg. Det er ikke så veldig lenge siden jeg ble medlem, men da hadde jeg vært medlem før med en ren interiørblogg, mulig det var derfor jeg ble godkjent. Jeg hadde blogget med to blogger, en for hage og en for interiør. Men det er for min del mye hage om sommeren, og jeg er enig med deg i at hus og hage går "hånd i hånd". Det er svært mange som søker om medlemskap, og det kan hende de er tvunget til å "sile", jeg vet ikke. Uansett forstår jeg at du er litt lei deg.

    SvarSlett
  2. Huff, jeg har ikke turt å søke, men nå har jeg ikke så mye fokus på interiør... blir nok mer til vinteren kan jeg tenke. Så hvis jeg skal søke, må det nok bli utpå vinteren ei gang! Får se...men er redd det nok blir avslag...
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for at du følger bloggen min....du har jo en flott blogg og tar nydelige bilder...jeg er ikke så flink med bilder så det blir som det blir....moro alikevell....klem fra bestemors hus....

    SvarSlett
  4. Jeg har aldri skjønt meg på slike inndelinger!
    Man kan gå glipp av mange inspirerende innlegg ved den sorteringen.
    Jeg er så glad for at Hagebloggen tar inn oss med hageinnlegg og litt til. Det handler om å være litt romslig.
    Ha en fin dag!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. forstår skuffelsen din !
    Jeg viste ikke at det var så strengt,så jeg velger å stå fritt,så kan jeg blogge i "vilden sky"

    Personlig mener jeg da at hage og hus hører sammen....men det er meg :-)

    SvarSlett
  6. Da har jeg vært innom deg her og beundret de hjemmelagde hagemøblene! Det ble bare lekkert!! Og fikk enda mer lyst til lage selv også, men har ikke et ledig hjørne slik som dere...hmm tenke tenke på noe lurt :)) Takk for inspirasjonen!Skjønner du ble litt skuffa over avslaget, men er vel som noen sier her at NIB nok må sile med "hard hånd", selv om du har mye flotte innelgg om interiør også ved siden av mye herlig hage :))

    Ha en deilig sommerdag, klemmers herfra:0)

    SvarSlett
  7. Jeg har også en blogg som ikke passer inn i bare en kategori. Det blir som hos deg mye hage om sommeren og interiør om vinteren. I tillegg til at jeg driver med en del søm og strikking.

    Likte bloggen din veldig godt. Så jeg kommer nok innom igjen. :0)
    God sommer.

    SvarSlett
  8. Det var vel ganske latterlig?! At NIB tar seg selv så höytidelig? Ikke noe å rope hurra for, akkurat!
    Ja-ja! Håper du fortsetter med det du er så fantastisk flink til: Å blogge om alt som er vakkert!

    Ha en fin mandag!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)