lørdag 9. juli 2011

"Amalie Skram"

Jeg har gått til anskaffelse av noen nye roser i sommer. Noen av de gamle har ikke tålt 2 harde vintre på rad. Når jeg kjøper roser, plukker jeg ut de med minst blomster og mest knopper. En av rosene jeg kjøpte var det èn blomst på, men mye knopper. Rosen heter Amalie Skram og og dufter utrolig godt. Blomstene blir kjempestore og fargen er lilla. Helt utrolig farge, synes jeg! Amalie Skram er en stilkrose, og blir ca. 80 cm. høy.

Ha en fin lørdagskveld!

 

5 kommentarer:

  1. Ja, den var virkelig nyyydelig!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld -
    hilsen Hagealven

    SvarSlett
  2. Herlighet...hvor nyydelig, gid jeg hadde vært bitte litt så flink som du er med blomster.
    Ønsker deg en god lørdagskveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Den var virkelig skjønn!
    Jeg ønsker meg også flere roser, men musene herjer ille her på vinteren, og roser er vist favoritten...

    Ha en flott sommersøndag!

    SvarSlett
  4. Nydelig rose! Jeg liker de som er lilla :-)

    SvarSlett
  5. Praktfulle lilla roser!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)