søndag 17. juli 2011

ตอนนี้เดินทางมาประเทศไทย....

. . . . som betyr på Thai: Nå reiser jeg til Thailand!

Her skal vi bo i nesten 2 uker..og jeg gleder meg som en unge!


Jeg håper  jeg får mulighet til å blogge fra Thailand. Det kommer an på hvor god internettforbindelsen er på stedet. Laptop'en blir i allefall med på tur : o )


Jeg bytter ut min Header for anledningen, og har planer om å poste diverse innlegg fra ferien. Det kommer til å bli en del bilder - alt fra tropiske blomster og planter, til strandliv, mat, kultur og ferie-opplevelser! . . .hvis tilgangen på internett er god, vel og merke!

Blogging tar tid. og nå som det er ferietid, blir det desverre dårligere med kommentarer fra meg. Men jeg skal ta det igjen i på sensommeren! Selv om jeg ikke har kommentert så ofte, har jeg stadig vært innom hos dere og kikket..om ikke så ofte som ellers!



Forstsatt god ferie! Det skal ihvertfall jeg ha!
Så blogges vi...





15 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig en härlig, avkopplande och inspirerande resa! Ser fram emot lite foton från tropiska trädgårdar :-). precis som du är jag lite dålig på att kommentera för tillfället - men läser bloggar såklart!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlett
  2. God ferie! Det høres veldig deilig ut!

    SvarSlett
  3. Åååå, det høres deilig ut! Ønsker deg en super ferie! Kos deg masse!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  4. Tenk at vi har identiske sko, jeg kjøpte dem på Madeira, haha...det var litt spesielt å se dem på "trykk". :D God ferie til deg!

    Tintin

    SvarSlett
  5. I Thailand! Flott, jeg er glad. Jeg ønsker deg en trygg reise ... Jeg virkelig nyte ferien.
    Hilsener!

    SvarSlett
  6. I Thailand! Flott, jeg er glad. Jeg ønsker deg en trygg reise ... Jeg virkelig nyte ferien.
    Hilsener!

    SvarSlett
  7. Ser virkelig deilig ut! Ha en deilig ferie!

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en fantastisk ferie! Du tar vel masse bilder, men pass på å slappe av også!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Riktg god tur! Spent på å se bilder og høre fra deg etter hvert:)

    Klemmmer fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  10. Hei Helene!
    God tur til Thailand!
    Gleder meg til å se bilder og høre om steder. Kos deg og lag innleggene når du kommer hjem.

    Sommerklem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Du er heldig. Ha en flott ferie!

    SvarSlett
  12. Riktig god tur. Blir nok en helt utrolig reise.

    Klem Bente

    SvarSlett
  13. Heldige du.Jeg kommer til å følge flittig med, og tror det går helt fint med internettforbindelsen.Har du fått nytt profilbilde?Var ikke du mørk?Riktig god tur!
    Klem Linn

    SvarSlett
  14. Ha god ferie:) Nyt sola for her i skien kommer det til å regne hele uken...:) skal sørge for å gjøre det vi ble enige om:)

    SvarSlett
  15. Ha en kjempefin ferie, kos deg masse.
    Blir moro å se bilder og høre om turen. Har ikke vært i Thailand selv, men alle som har vært der skryter veldig.
    Ferieklem fra Merete:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)