onsdag 20. juli 2011

Dag 2 i Thailand

Vi har hatt vårt første døgn i Thailand. Vi har slappet av og områdd oss litt, ikke gjort så veldig mye annet ennn å bade i bassenget, spise, drikke og slappe av. Det er ekstra behagelig å spise på restaurant, for det er såååå billig. Totalt 150 norske kr. for middag til 3 personer.Og da snakker vi om 6 drikke av ymse slag, og 2 retter pr. pers. +en dessert! Jeg har fått spist suppa mi, som jeg er så glad i:

Tom Kha Gai - kremet kyllingsuppe med kokos/lime



Dag 2 har gått med til slaraffenliv ved bassenget, samt tur til Supermarkedet Tesco Lotus for innkjøp av diverse til å fylle kjøleskapet med + +


Her går det ikke an å kjede seg! Bassenget er sjelden uten besøk og Prins D. koser vettet av seg : o )...vi voksne også!

Blomsten på bildet under vokser på et stort tre i hagen. Jeg kommer ikke på navnet i farta, men blomstene ser nesten kunstig, voksaktige ut. Duften er den beste blomsterduften jeg vet om..



Det var kort innpå fra meg. Har ikke hatt mye tid  til pc'n idag, men det kommer mer etterhvert.

6 kommentarer:

  1. Så härligt ni har det! Man blir en aning avundsjuk när man ser hur gott ni har det.
    Den vita blomman är min favorit också, Plumeria, heter den, tror jag. Dofta lite på den för mig också!
    Agneta kram

    SvarSlett
  2. Så herlig. Kos dere videre.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Det ser jo deilig ut!
    Jeg må med skam å melde si at jeg har en bror og en mor som bor i Thailand, men jeg har aldri vært der. Min mor bor i Pattaya og min bror bor ikke så langt fra Jomtien.
    Jeg er ikke så glad i den voldsomme varmen( ikke flyturen heller) så jeg har kvidd meg litt, men nå planlegger vi å reise.
    Kos dere masse. Det ser jo ut som paradis ;)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  4. Herlig!!
    Kos dere, og nyt dagene:)

    SvarSlett
  5. Takk for reisebrev, det var koselig :) og artig se jvordan det står til mde deg og dine i Smilets Land!

    Ja da har vi solen her også, måtte det bare vare, men værmelddingen sier noe annet...

    God klem, kose dere videre :)) hilse

    SvarSlett
  6. Dette så utrolig deilig ut.
    Nyt ferien og kos dere :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)