fredag 24. juni 2011

Velkommen til nye følgere!!


Antall følgere har nå passert 100, og jeg er overveldet - og smigret! Så hyggelig å ha et sånt bloggnettverk:o) Jeg hadde tenkt å ha en Give Away etterhvert, men jeg drøyer til ferietiden er over. Jeg skal på ferie til Thailand om 3 uker, og har tenkt til å finne noe virkelig spennende der,  til en Give Away:o)

Da vil jeg med glede ønske velkommen til:




Jeg har også fått 2 nye følgere som jeg ikke kan spore til noen blogg:

mammaanne65

og

Jorunnlp

Hjertelig velkommen dere også! - og fint om dere sier fra om hvor jeg eventuelt kan finne deres blog:o)

GOD HELG!




4 kommentarer:

  1. Heisan.
    Innom for å ønske deg ei fin helg.
    Sommerklem fra Ella :)

    SvarSlett
  2. Grattis med over 100 følgere! Jeg har foreløpig 10 stk og er igrunn veldig beæret over det!

    SvarSlett
  3. Wow, gratulerer med 100! Det er stort! Jeg er mektig imponert! Jeg er veldig glad i mine 9 :)!
    Masse klemmer

    SvarSlett
  4. Gratulerer med over 100 følgere! Ikke rart med en så koselig blogg da ;)
    Du får kose deg på ferie i sommer. Det høres godt ut. Også gleder vi oss til å høre hvordan det var når du kommer hjem igjen.
    Klem Lene

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)