lørdag 11. juni 2011

Navnebytte...


Jeg vurderer sterkt på å gi min blogg et nytt navn. Grunnen er rett og slett at det er så mange blogger med navnet "DRØM! - DRØMME- HAGE osv.. Jeg har et nytt navn på tunga..:o)
Da jeg startet å blogge, ville jeg ha et navn som jeg syntes passet til bloggen. Drømmefangeren kom opp fordi jeg tenker at drømmer skulle fanges her, på denne siden. Jeg undersøkte ikke hvor mange andre som hadde "DRØM" i bloggnavnet sitt før jeg bestemte meg..

Bestemmer jeg meg for navnebytte, kommer bloggen min til å være som  ellers. Jeg skriver om de samme ting, og kommer ikke til å forandre "stilen" min!

Lurer på hva DERE synes om et eventuelt navnebytte hos meg...


3 kommentarer:

  1. Hmmmm,,det där e ju alltid lite svårt......men man måste ju vara nöjd :)
    Hoppas allt e bra
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  2. Er spent på det nye navnet! Ikke noe å vente med - Kjør på!:-)

    SvarSlett
  3. Vanskelig det der med navn, men hvorfor ikke skifte? Selv er jeg nok alene om navnet på min blogg =)
    God pinse til deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)