torsdag 30. juni 2011

Sysseler i regnevær..

Det har vært et bedrøvelig vær her idag, så jeg tenkte at dette var dagen for å reise på shoppingsenter. Jeg og minstemann har kost oss, vært på restaurant å spist lunch..og ellers gjort..ingenting:o) Det ble ikke så mye shopping, men mye fint å se på.

Blir ikke så mye haging i regnevær, det frister liksom ikke. Men jeg har vært ute og høstet litt fra kjøkkenhagen, for å ha til middagen:o) Salat og reddiker er modne nå, så det bruker vi hver dag:o)



 Ellers har jeg kjøpt maling for å male et hjørneskap i furu. Det skal bli hvitt, og stå på kjøkkenet. Min kjære Handyman er i full gang! Han maler, og jeg skal pusse ned litt, for å få litt aldringspreg.








Gleder meg til skapet blir ferdig:o)


3 kommentarer:

  1. Taką rzodkiewkę chętnie bym schrupał :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz :)

    SvarSlett
  2. Det blir nok veldig fint. Håper været bedrer seg :)

    SvarSlett
  3. Mmm.. Det så veldig godt ut med salat og reddiker rett fra hagen :) Er det vanskelig å få til? Jeg er helt grønn på området, og dessverre ikke i fingrene... ;-) Veldig fine bilder hos deg. God helg!

    Klem Helene (i svingen)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)