søndag 12. juni 2011

Ikke bare jord, nei!


Ved mitt inngangsparti





Skulle bare på Plantasjen å kjøpe noen sekker med jord. Men som vanlig ble det litt mer, hi hi! Og det er ganske vanlig når jeg kommer inn på et hagesenter:o) Det er utrolig mye som man "trenger" sånn plutselig;o)








Jeg var i grunnen ganske flink, for det var veldig masse annet som fristet..
Som f.eks. noe av dette...




Vakker Hagebenk







Det var mye vakkert å betrakte og ha lyst på, men jeg endte bare opp med et par stauder og noen potteroser. Så nå har jeg pyntet opp litt ved innganspartiet vårt med rosa roser:-)






Ha en fin pinsemandag!

4 kommentarer:

  1. Ikke lett å styre unna så mange fristelser, så jammen var du standhaftig ;)) Fine bilder du har knipset!

    klemz

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nydelige bilder her hos deg;)
    Ja, det er mange fristelser på hagesentre! Kjenner meg godt igjen. Den hvite benken har jeg siklet på flere ganger også..!
    Ha en fortsatt fin pinsehelg

    SvarSlett
  3. Hej Helene.
    Rigtig flotte billeder:
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Hehe, kjenner meg igjen der altså! Det er noen ganger jeg lar være å dra på sånne steder.... Fordi jeg vet at pengene plutselig forsvinner.... :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)