tirsdag 14. juni 2011

Flammentanz klatrerose i Blomst!


Min kjære klatrerose blomstrer endelig! Synes den er så vakker der den lener seg inntil det grå fjellet:o)

Jeg var tidlig oppe og fotograferte i duskregn. Masse knopper, ser du, så det kommer til å bugne av blomster!
Foran klatrerosen står Den slitne Hagebenken som ikke er sliten mer, he he. Og den ble malt hvit - igjen:o)


min Hurdalsrose ble flyttet for 2 år siden, noe den IKKE likte. Ifjor kom det bare nye skudd uten blomster.. Nå er den full av knopper, og har så vidt begynt å blomstre:o)


Nå skinner sola hos meg:o)
Ha en herlig tirsdag!


11 kommentarer:

  1. Så nydelig! Du er heldig, ingen av mine roser blomstrer ennå. Jeg går og venter på Hurdalsrosa nå. Hadde egentlig tenkt til å flytte den, men da er det kanskje ingen god ide?
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Du burde flytte den rett etter blomstring, og vann som en gal, hi hi! Da går det nok bra, Kari:o)

    SvarSlett
  3. Smukke roser- jeg elsker bare roser.
    Ha´en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Åh så deilige roser du har :o) Og det var så nytt og fint her inne på bloggen din i dag. Ja her er jo alltid fint da !

    Ha en fin dag min venn, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  5. Flotte roser! Nydelig bilde av Hurdalsrosen mot fjellet. :)
    Ha en fin tirsdag.

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Min Flametanz har bare såvidt fått blader :)

    SvarSlett
  7. Bare knopper på rosene her.Lurer på å klippe ned Hurdalsrosen min etter blomstring den trenger en skikkelig stussing ;-D,den er 24 år så det trengs ;-)
    Klems

    SvarSlett
  8. For noen fantastisk flotte roser du har!
    Klem Tintin

    SvarSlett
  9. Jeg tror at Hurdalsrosa blomstrer på fjordårsgrener - så det er ikke så rart. Den tåler mye, så den kommer nok fint i år!

    SvarSlett
  10. Hvor er dine roser smukke, og det ser helt fantastisk flot ud op mod det grå fjeld.
    Sådan en fjeld-væg ville jeg gerne have i min have :-)
    Du må også have en god dag :-)
    Knus, Hanne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)