fredag 17. juni 2011

En Tropisk Hage

Bildene du nå får se, tok jeg i Hagen til Bangkok Marriott Resort & Spa. Ikke til å tro at dette er mitt i tjukkeste Bangkok! .




































Dette er virkelig en Oase mitt i Travle Bangkok. Herlig plass som det er skjønt å vende tilbake til etter shopping og sightseeing:o) Hotellet har vunnet flere priser for Beste Hage. Så dette er hotellet for den som er opptatt av hage og interiør - og vil bo i en avslappende atmosfære!

Ha en fin Fredag!

Heleneklem;o)

11 kommentarer:

  1. Verkligen vacker! Jag själv försöker skapa mig en liten tropisk "djungel" här hemma hos mig...bananplantorna kommer på tisdag!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlett
  2. Flott! Fikk lyst til ta en aldri så liten svømmetur i bassenget der ;)

    God helg til deg fra meg, med klem :0)

    SvarSlett
  3. Mums det ser lækkert ud, fedt sted til at slappe af. Vi holdt jul og nytår på Holiday Inn Resort Regent Beach Cha am. Den dejligste ferie indtil videre. Kan godt forstå du elsker Thailand.

    SvarSlett
  4. Så flott det var der! En skikkelig frodig og velstelt tropisk hage. Mange spennende planter. Og bassenget så innbydende ut :)

    God helg til deg, Helene!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. hei!

    takk for hyggelige kommentarer på min blogg. nå har jeg endelig fått tatt meg en runde inne hos deg, så utrolig masse flotte bilder, spesielt hage-bilder. hage er jo en liten pasjon for meg også, så her fikk jeg masse inspirasjon :-)

    følger deg videre - ha en flott dag i et litt trist vær!

    kristine :-)

    SvarSlett
  6. Du verden for et herlig sted! Der kunne jeg gjerne hatt en ferie.

    SvarSlett
  7. Så herlig hage, et litet paradis. Flotte planter og lummig miljø, gillar extra den långa gången som liksom inviterer en inn. Og poolen, ikke snakk om, plask! rett ut hadde jeg sprunget :)

    Cornichon agurker skal ikke bli mer enn 2-4 cm lange, men denne var like vel litt vel liten. Sylteagurker er større, Väteråsgurka kalles den gjerne i Sverige, den klarer seg ikke her på friland.. den blir väl sån 10-15 cm. Gissa var jag kommer ifrån? Västerås!!

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder, og det ser ut som paradis ja. Kanskje det var sånn hagen her hjemme skulle sett ut!

    SvarSlett
  9. Det så virkelig vakkert ut der ja,skulle gjerne hatt meg en tur dit;)
    Ønsker deg en fin fredag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Oj det må være noe av det nærmeste en kommer paradis:) Blir så inspirert av slike bilder, må bare ut i hagen..
    God helg!

    SvarSlett
  11. For et nydelig sted! Dit vil jeg! ;-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)