onsdag 1. juni 2011

4 Dager fri :o)


Det er Himmel-spretten imorgen, og fredag er det planleggingsdag på skolen her. Dermed ble det ekstra lang-weekend på oss:o)

I dag har jeg tilbrakt mesteparten av ettermiddagen på E-18..moro å stå i kø! Ha ha!.. Dermed ble det lite haging på meg, men tar det igjen imorgen;o)




Takk for hyggelige kommentarer som ventet da jeg kom hjem idag! Alltid sååå koselig:o)
Jeg vil samtidig ønske mine nye følgere hjertelig velkommen:













Kjempekoselig at dere vil følge meg!! Gleder meg over mitt nye nettverk hvor jeg kan inspirere og bli inspirert;o))













4 kommentarer:

  1. Hei på deg. Tusen takk for koselige spor hos meg. Legger meg som følger her i din flotte blogg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hej Helene.
    Jeg elsker at læse din skønne blog - ha´en god Kr. Himmelfarts ferie.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Jeg vil også være med ;-)
    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Hageinteressen hos meg går litt opp og ned, og jeg har så mange andre hobbyer jeg liker å bruke tid på.. Men jeg setter utrolig pris på det som jeg allerede har gjort i hagen og så er det så gøy å ha blomster i hagen å ta bilder av :-)
    Tror jeg kan få litt hage-inspirasjon her hos deg - det trenger jeg!

    SvarSlett
  4. Mange flotte bilder :-)
    ser ut som en fin hage du har :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)