søndag 12. juni 2011

Alt som er Vakkert...


...er Bloggens nye navn. "Drømmerfangeren i Helenes Hage" er historie! Ikke Bloggen, altså:o) Den er den samme. Fint om dere, mine kjære følgesvenner kan endre navnet på "Administrer blogger jeg følger" slik at det blir riktig navn som vises for Dere!

Med tittelen "Alt som er Vakkert" mener jeg da alt som er vakkert, sett med mine øyne. Jeg håper selvfølgelig at dere også vil finne mye vakkert her hos meg:o)

Samtidig vil jeg ønske velkommen til mine nye følgere. Det er ALLTID så hyggelig  å  utvide bloggnettverket mitt, bli kjent med nye bloggere som har masse flott å by på! Moro å inspirere, tipse og lære av hverandre! Jeg er virkelig imponert over hvor mange flotte blogger som finnes der ute, mange holder et utrolig høyt nivå!  Veldig mange proffe!
Tusen takk til Dere følgesvenner som er med på å gi hverdagen min ekstra glede og inspirasjon!

Da vil jeg ønske
Hjertelig velkommen til:




Welcome, my new blog-friends:








12 kommentarer:

  1. Hjertlig tak for velkomsten :-)

    Og tillykke med det fine nye blog-navn og de dejlige billeder i toppen!

    SvarSlett
  2. Lykke til med det nye blognavnet ditt - jeg likte det veldig godt. Liker å følge bloggen din også :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt navn :0) og ny flott lay out på siden her. Skikkelig sommerlig og fresht! Forandring fryder :)

    God søndag, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  4. Så fin bloggen din ble nå!!! :) Nydelige bilder!!!! :)

    Ha en fin søndag! Her er det strålende sol :)

    SvarSlett
  5. Fint navn på bloggen din og fin musikk med nydelig fuglekvitter, takk for koselig kommentar og heleneklem på bloggen min, ha ei fortsatt god pinsehelg, Hilsen Lisbeth :O))

    SvarSlett
  6. Hej Helene
    Fint nyt navn på din blog -:)
    Tak for din kommentar på min blog.
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  7. Takk for koselig helsing på bloggen min, og så gøy at du la deg til som følger:)
    Flott blogg du har, legger meg til som følger jeg, så jeg ikke går glipp av noe:)
    go pinse, klem Hanne

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nytt bloggnavn!
    Nydelig header:))

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med nytt navn på bloggen din!
    Det er så koselig å følge deg!

    Ha en fin kveld!
    klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Så flott nytt bloggnavn...du har en kjekk blogg å følge, så gleder meg til fortsettelsen...

    herlig og sommerslig jordbærbilde.

    Ha en fin kveld, klem fra Lindis

    SvarSlett
  11. Hi hi, hadde glemt å lagt meg til ja, men nå er jeg der:)
    Natta, klem Hanne

    SvarSlett
  12. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra Dere! Det er sånt som inspirerer, gleder og gir meg masse lyst til å blogge videre:o)

    Heleneklemmer;o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)