torsdag 16. februar 2012

SPONSOR TIL MIN GIVE AWAY!!



Jeg har holdt gavene hemmelig denne gang i min GiveAway, men nå vil jeg røpe en av mine sponsorer:o)

 Gaven er ikke plukket ut riktig ennå, men det kommer til å avsløres i et senere innlegg, så følg med . . .:o)

Jeg er så heldig å få sponset en lekker gave fra denne butikk-kjeden:


Feel er en interiør-kjede som selger de vakreste ting til hjemmet. Alt fra møbler til små pynteting, tekstiler og utstyr til kjøkkenet - for å nevne noe!

For mer inspirasjon, klikk deg inn på


Flere avsløringer kommer . . .etterhvert:o)

Vil du være med på trekningen om flotte premier, klikker du


5 kommentarer:

  1. Hei på deg! :)

    SÅ koslig det var å stikke innom deg.
    Bladde meg langt nedover her. Mye fint å se. <3
    Gleder meg til å komme igjen.

    Klem Marlene

    SvarSlett
  2. Så spennende dette var..Helene:)
    Nå følger vi med...og lurer fælt på hva det blir...:))
    God helg:))

    SvarSlett
  3. Hej tittar in och ser mig omkring....

    SvarSlett
  4. Hej tittar in och ser mig omkring....

    SvarSlett
  5. Så flott plass du finn gåver til oss på!

    God helg klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)