fredag 3. februar 2012

MORGENSTEMNING # 15


God kveld!
 Eller, det passer kanskje best med God morgen på denne utfordringen..:o)
Mens dette skrives er det fremdeles fredags kveld, så derfor: GOD KVELD!

Da er det duket for en ny runde med MORGENSTEMNING, og jeg håper mange har anledning til å delta med en liten stemningsrapport iløpet av helgen:o) Veldig moro var det at så mange ville være med forrige helg, da den kom litt brått på! Mange koselige bidrag var det, og jeg har vært innom alle og lest - selv om jeg kanskje ikke har fått kommentert hos alle! :o)

Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)

Velkommen til å bidra med en liten stemningsrapport !

Slik så det ut da jeg kikket ut av kjøkkenvinduet i morges - morgensol på naboens hekk. Vakkert, synes nå jeg:o)


Ennå er det usigelig kaldt om dagen, men sakte men sikkert begynner sola å varme opp...
I skrivende stund er det bare 27 dager igjen til Mars - som er den 1. vårmåneden:o)

Da overlater jeg resten til Dere!

6 kommentarer:

  1. Vakkert med sollyset i hekken!Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig morgenstemning, Helene,

    ***

    ha en fin lørdag,

    hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  3. Tror jeg må prøve å bli med på dette!

    Lørdagsklem

    Ellen

    SvarSlett
  4. Slenger meg på denne:)
    Er mektig imponert over bloggen din Helene og så flink du er til å dra igang utfordinger.Supermorro!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Så kører morgenstemning igen...skønt. Jeg forsøger at nå hele vejen rundt, men det er ikke altid at det lykkes ;-D Super flot billede du har "skudt"...god søndag til dig klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)