søndag 5. februar 2012

MANDAGSTEMA # 26


Ja, da var ennå en uke gått, og et nytt Mandagstema er klart.
I forrige runde var det virkelig mange herlige bidrag, og så mange som 99 bloggere deltok! Det er ny rekord siden jeg overtok Mandagstema 15. August ifjor!! Veldig moro:o)

 Mange faste og trofaste deltakere er med uke etter uke, og stadig er det nye som kommer til! Det er veldig hyggelig, siden jeg legger ned litt tid på denne utfordringen:o)



Å finne på nye ord og temaer, er ikke alltid like enkelt. Men - det er vel slik, at ting ikke er like enkle hele tiden. Enkelte ganger kommer ord og tema veldig lett, . . . eller enkelt . . nei, nå ble det mye surr..
Idag tror jeg rett og slett vi tar det . . . 

I ALL SIN ENKELHET / SIMPLICITY

Mitt bidrag er et bilde som er tatt i fjor sommer - i all sin enkelhet:o)

Synes Du dagens tema var enkelt?
LYKKE TIL!

23 kommentarer:

  1. Enkelt och visset kan vara mycket vackert :)

    SvarSlett
  2. Helene: Hvordan har det sig at mandagsTema blir lagt ut om søndagen?

    SvarSlett
  3. Det enkleste er ofte det beste! Et vakkert bilde et artig tema, likte godt begge deler jeg:)

    En riktig god uke ønsker jeg deg, klem

    SvarSlett
  4. Bra tema, Helene. Mye som kan passe her!

    Ha en fin uke, håper du får gode dager! Klemmer fra Irene

    SvarSlett
  5. Catherine: Jeg har besvart deg pr. mail:o)

    SvarSlett
  6. Morrn.

    Fin bild av den gamla vallmon..Har du sett "snigelhuset" upp till vänster?

    Ha de bra.

    Hasse A Norge

    SvarSlett
  7. Hasse A: Jada! Jeg har sett det! Men jeg så det ikke da jeg fotograferte det:o)

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde:O) Og jeg syntes ikke det hørtes så enkelt ut, nei:O) Men finner vel på noe:O) Ha en fin mandag:O) Klem

    SvarSlett
  9. Spennende tema! Jeg er med!
    Ønsker deg en fin mandag!

    SvarSlett
  10. Enkelt og vakkert
    Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Nå er jeg med på mandagstema for første gang...Spennende:)
    Tror jeg har gjort det riktig, men jeg lurer på om jeg skulle laget link fra bildet på siden min til siden din....men hvordan gjør jeg det...? Noen tips...
    Artig utfordring...jeg fant fort ut at det som ved første øyekast kan se helt enkelt ut, kan skjule store skatter:)

    Klem fra Grace-Jane

    SvarSlett
  12. Flott tema! Det er så deilig med det enkle, synes jeg.
    Vakkert og enkelt fra deg! Flotte toner!
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  13. Tycker verkligen om enkelheten i din blomma.

    SvarSlett
  14. Lækkert og enkelt billede.. :-)

    SvarSlett
  15. Snyggt bidrag med din frökapsel.
    Vackert foto. :-)
    Även det enkla kan vara svårt. ;-)

    SvarSlett
  16. Tak for din kommentar :-)
    1 Enkelt kan anbefales. Det er en lidt sød bitter-
    Dit billede er bare SUPER.

    SvarSlett
  17. Kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og ei fortsatt kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  18. Hei Helene!!

    Ja her var det mange flotte bidrag.Skal jammen bli med på dette:)
    Nå skal jeg jo bli flink fotograf etter dette kurset hi hi!

    Takk for koselige ord fra deg:)

    Nyt resten av uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  19. For et flott lite sneglehus :-)
    Ha en god dag .

    SvarSlett
  20. Det enkle er oftest det beste :-)
    Nydelig bilde du har tatt!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)