lørdag 11. februar 2012

MORGENSTEMNING # 16


Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)

God helg!
 Klar for en ny runde med stemningsraporter? :o)

Jeg må erkjenne at jeg begynner å bli lei vinter. Slik som det er utenfor døren hos meg nå, så ser det ikke ut til at det kan bli grønt og frodig igjen noen gang... Alt er dekket av snø og rim.
Visst er det vakkert - men vakkert er også det grønne og frodige! 
Idag vil jeg vise et sommerbilde.
 Tenk når man atter kan trå barbent i gresset, når man skal ut i solen med morgenkaffen . . . Det ser jeg frem til:o)
Akkurat nå er sommeren en fjern drøm. Da er det godt å ha arkivbilder å ty til.

Dette er nok ikke det mest blomsterrike bildet jeg har - men grønt og frodig er det. Tenk at det skal bli slik igjen o)

Håper DU er med i helgens Morgenstemning - enten du er A- eller B-menneske, enten du like sommer eller vinter:o)
Jeg vil gjerne få DIN stemningsrapport i helgen:o)

VELKOMMEN!



10 kommentarer:

  1. Sommeren hadde vært mer enn velkommen hos meg også.
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  2. God morgen, Helene:) Nå fikk jeg lyst til å gå barbent i gresset! God helg til deg. Helgeklem.

    SvarSlett
  3. God morgen til deg:O) Ja, jeg gleder meg veldig til å kunne gå barbeint ute. I dag sitter jeg med ullsokker på inne og så morgenkåpa da, det er deilig det også. Men du som jeg gleder meg til våren kommer.
    Da skal jeg ut å få tatt mange fine bilder...gleder meg allerede. Ha en fin dag og god morsdag i morra:O) klem

    SvarSlett
  4. Ja underbara sommar har jag på bloggen idag...tillsammans med lite kärlek och romantik.
    Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

    SvarSlett
  5. ja jeg lengter også... vil ha varme jeg nå..men må nok vente en stund til..:

    Ønsker deg en fin helg 0))
    Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei Helene..så morro at du fant frem til meg da..dermed fant jo jeg deg :)

    Jo..jeg lengter litt etter sommeren jeg også, men jeg liker jo vinteren å da.
    Og nå merker vi jo at lyset kommer tilbake også..og det er bare helt fantastisk deilig. Vi kjenner at dagene blir lengre.

    Ha en flott kveld..klem Hege

    SvarSlett
  7. StemningsRapport: Vi har forår på vej :D God søndag

    SvarSlett
  8. ja her er det mangen flotte bidrag :D

    SvarSlett
  9. Ja det blir bading igjen, siden det er hva jeg driver med på søndag morgen!

    God uke!

    Ellen

    SvarSlett
  10. Eij, jeg som var borte i helga gikk glipp av morgenstemning denne gang...for jeg har jo itte funnet eller tatt noen bilder ;0) Kan et troll funke ?? Hehe, uansett kjempekjekt å titte innom å se på den koselig bloggen din. så får jeg jo forsøke igjen senere...så fint at du tar iniativ til morgenstemning :0)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)