lørdag 25. februar 2012

MORGENSTEMNING # 18


Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen!
Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg!
Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk?
Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)


God helg, Folkens!
Klare for en ny runde med Morgenstemning?

Jeg er egentlig et typisk B-menneske, så hvorfor i all verden skal jeg være vert for denne utfordringen?? :o)
Jo, for uansett a- eller b- menneske - morgenen begynner når man våkner..ihvertfall for meg . . .

Og stemningsrapporter kan man levere på hvilken som helst tid på døgnet, egentlig.


Jeg liker å ligge lenge i helgene - om sjansen byr seg. Det hender meget sjelden... Men; Faktisk er det ingen unger hjemme i helgen, de er på hytta med farmor:o) Så da kan jeg endelig være meg selv : Et ekte B-menneske!
Ja, og da skriver jeg dette innlegget sent natt til lørdag, selvfølgelig!

Håper jeg ser noen av Dere her - når Dere er våkne:o)


3 kommentarer:

  1. God morgen:)Håper du har sovet godt og er frisk,rask og klar for en ny dag:))
    Skal dykke i arkivet og se om jeg finne morgenstemning!
    klem

    SvarSlett
  2. Hi hi. Kul att du skrev inlägget kvällen innan. Känner igen mig, är också en sovmorgon människa.
    Önskar dig en riktig late dag nu när du är barnfri i helgen.

    SvarSlett
  3. Her sitter det et B-menneske til. Har alltid vært det, og kommer antagelig alltid til å være det. Hvis ikke ting endrer seg veldig når jeg blir "gammel og grå" :-)
    Holder med deg i at morgenen er når man står opp :-D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)