søndag 26. februar 2012

MANDAGSTEMA # 29

Ja, så var helgen slutt, og en ny uke står fremfor oss. Det gjør også et nytt Mandagstema, og jeg håper dere er klare:o)

Jeg takker igjen for stor oppslutning forrige Mandag! Veldig mange fine og kreative bidrag! Jeg får dessverre ikke sjans til å kommentere hos dere alle, men alle bildene blir sett og beundret:o)

Dette blir det siste Mandagstema i februar - neste gang skriver vi Mars. Herlig! Det er snart vår:o)

Så til ukas tema:

TIL VENSTRE / TO THE LEFT.

På mitt bidrag svinger vi til venstre:o)


Da er det Deres tur!
 Vær så god - slipp fantasien løs!

20 kommentarer:

  1. Tak for temaet - Fin tolkning.

    SvarSlett
  2. Mysig väg, ser ut att finnas norrut!

    SvarSlett
  3. Spännande tema! Tänk så roligt det har blivit med måndagar sen jag hittade hit till dig;-)

    /Anette

    SvarSlett
  4. Morsomt tema, og jeg må tenke igjen;O) Så jeg kommer tilbake seinere. Ha en fin og kreativ mandag, klem

    SvarSlett
  5. Hej Helene. Har tänkt mkt på dig och hoppas att allt går bra för dig. Tack för att du håller i denna fotoutmaning alltid med så varierande och roligt tema. Kramar från mig.

    SvarSlett
  6. Veldig vakkert bilde! Du er flink til å finne tema! Trodde først ikke jeg hadde noe å bidra med, men slik var det heldigvis ikke. Løsningen var ute i gangen! Alt godt til deg! -Margit-

    SvarSlett
  7. Så spennende utfordring! Likte bildet ditt. Mange andre flotte bidrag også ser jeg.

    SvarSlett
  8. Roligt tema och fina bilder.
    Ha det så gott.
    Lotta

    SvarSlett
  9. Morsomt. Har postet et bidrag for første gang inne hos deg.
    Ønsker deg fin dag videre
    klem Tove

    SvarSlett
  10. Flott väg i björkskogen som svänger av så fint åt vänster. Jag tror det är en utmärkt cykelväg men med branta backar :)

    SvarSlett
  11. Flot billede...hvor mon vejen fører hen ;-) KLEM

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde Helene!
    Ja, det hadde vært moro om vi møttes på hverandre på Radium...Vi (sønnen) starter med røntgen kl 09 på onsdag, så går det vel slag i slag med venting innimellom...:)
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Så artig å måtte bruke fantasien litt til å finne et riktig bilde til utfordringen din!
    Liker mandagstema!
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Hej! Det var en riktig kurva som du fotograferat. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  15. Gøy tema:) Tror jeg har svingt til venstre på en slik vei en gang jeg også. Fint motiv!

    klemklem

    SvarSlett
  16. Nå er jeg med igjen:)
    Gavedryss hos meg om du/dere vil prøve lykken!
    Fin tisdag..
    klem

    SvarSlett
  17. Mitt bidag lagt ut litt sent kanskje, men håper jeg er med ;) Anita

    SvarSlett
  18. Koser meg stort med disse utfordringene dine! :)

    Takk for at du ville være med i Løv-lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 67 og 68 i potten til deg. Takk for tips om å linke lotteriet hos deg også.

    Lykke til, og god helg fra Huldra :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)