onsdag 1. februar 2012

HAPPY ENDING ! ! !

Idag fikke jeg beskjeden jeg håpet så indelig på:
 JEG ER FRISK!!!
Alle spor av kreften fikk de fjernet ved operasjonen for snart 4 uker siden:o)

Gjett om jeg er glad!!



De hadde ikke funne noe spredning til lymfeknutene - som de fryktet.

Nå skal jeg snart igang med strålebehandling 5 dager pr uke i 5-6 uker, men det er bare for sikkehets skyld. Slik at faren for tilbakefall blir liten.

Men det at jeg må ta denne behandlingen er helt greit - bare bagateller:o)

For jeg er frisk! Jeg har ikke kreft lenger!! :-D

Jeg takker alle Dere som har sendt meg oppmuntrende og gode tanker! Det har gitt meg styrke og optimisme!!
Tusen tusen takk!!!

Nå blir det ekstra godt å kunne tenke fremover. Jeg kan gå våren og hagesesongen lyst imøte.
Nå skal det kjøpes inn frø - for nå er det tid for frøsådd og spiring i vinduskarmen:o)




67 kommentarer:

  1. Ingen beskjed kan måle seg med den nyheten =) Så godt for deg og dine. Tenkt på deg i dag og krysset fingrene. NYT følelsen og ha en fortsatt god kveld!

    SvarSlett
  2. Åååå sååå glad jeg vart på dine vegne!!! Det måtte være utrolig herlig å få denne beskjeden!! Lykke til med behandlingen!!
    Gode tanker og klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Å så fantastisk Helene!!!
    du har vært i tankene mine i dag,og jeg håpet og ønsket av hele mitt hjerte det måtte gå den gode vei:)
    Gleder meg stort på dine og din families vegne <3
    Hjerteklem Anne Lise

    SvarSlett
  4. For en fantastisk beskjed å få=) Gleder meg med deg, og håper du bare får gode dager fremover. Lykke til=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Hurraaaa! Åh hvor er det dejligt at høre. Jeg kan forstå det, hvis du danser omkring og græder af lettelse nu. Tillykke med at du vandt kampen mod kræften :) Klem til dig

    SvarSlett
  6. Fantastiskt besked till dig ,kram Nette

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ så fantastisk! Dette var gode nyheter :) Nå slipper du ha de tunge "enn om" tankene :) nå kan du gå våren friskt i møte, lev livet! kos deg!!! :) Lykke til med videre behandlinger, det går bare godt :) stooor gla-på-dine-vegne klem fra meg!!

    SvarSlett
  8. Så underbart att höra...jag gläds med dig ♥ Kram från Maria

    SvarSlett
  9. Åååå så herlig! Nå ble jeg glad :) Må være det beste beskjed man kan få. Har tenkt på deg mange, mange ganger i dag.
    Klem

    SvarSlett
  10. Veldig bra :) Klem :)

    SvarSlett
  11. Å, så glad jeg ble på din vegne!
    Nyt følelsen, du er tøff.
    Og kikk innom bloggen min hvis du har tid.
    Klem :)

    SvarSlett
  12. Hurra! Så gode nyheter:) Veldig glad på dine vegne! Ønsker deg en ekstra god kveld og en fin dag i morgen! Og lykke til med cellegiftbehandling!

    SvarSlett
  13. Dette var gla'nyheten sin det:)))
    Stor klem- da gleder vi oss til våren ja :0)

    SvarSlett
  14. Åååh så deilig for deg!!! Gratulerer :) Nå kan du puste lettet ut å glede deg ekstra til våren. Ønsker deg masse lykke til i fremtiden.

    SvarSlett
  15. Så glad jag blir! GRATTIS!

    SvarSlett
  16. Så flott! Selv om jeg ikke kjenner deg, så må jeg innrømme at jeg har tenkt på deg i dag. Har ikke hatt kreft selv, men har hatt folk tett inn på meg hvor noen har kommet igjennom det og noen som ikke har klart det. Nå kan du virkelig se fremover og glede deg over livet! Ønsker deg alt godt! Klem

    SvarSlett
  17. hurra!! ja det går an å få slike beskjeder..!! gratulerer...

    SvarSlett
  18. Nå ble jeg glad ! :0) Hipp Hurra, har tenkt på deg i dag :0) klem

    SvarSlett
  19. Kjære, kjære Helene, nå ble jeg glad. Kos deg med hageforberedelser og slapp av fra alle ekle tanker. Det fortjener du!

    SvarSlett
  20. Fantastisk Helene!
    For en god nyhet!
    Klem Anne

    SvarSlett
  21. Så gode nyheter....Jeg har tenkt på deg i dag og håpet du fekk gode nyheter....nå ble jeg så glad..

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  22. Herlighet, så glad du må være. Fantastisk god nyhet.

    Ønsker deg en herlig torsdag

    Klem Bente

    SvarSlett
  23. Fantastisk nyhet! Hoppende glad på dine vegne her nå :-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  24. Så fantastisk:)
    Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Får helt tårer i øyne:)

    Stor klem Grace-Jane

    SvarSlett
  25. Det var virkelig helt fantastiske nyheter! SÅ glad på dine vegne :) *♥*

    SvarSlett
  26. Så fantastisk!!!

    Stor lykkeklem fra nord :)

    SvarSlett
  27. Jeg har tenkt på deg i dag, og dette var gode nyheter!! HURRA!! Fantastisk nyhet! Jeg er veldig glad på dine vegne :)

    SvarSlett
  28. Så underbart och vilken fantastisk känsla!
    Jättekram!

    SvarSlett
  29. Fantastisk gode nyheter! Nå ble jeg kjempeglad :D

    SvarSlett
  30. Var det jeg håpet på når jeg så innleggsoverskriften;D Så bra! Blir så glad på dine vegne:)

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  31. Så gode nyheter du deler med oss, trur vi alle sammen har tenkt mye på dæ idsg, er så glad på dine vegene, ha en fin kveld ilamme dine kjære, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  32. For en enorm lettelse du sikkert føler nå :) Jeg ble operert for en hjernesvulst for ett år siden, og beskjeden om at svulsten var godartet var den aller beste jeg kunne fått. Veldig, veldig glad på dine vegne for beskjeden du fikk i dag!

    Nå er det bare å se fremover :)

    God natt!

    //Beate

    SvarSlett
  33. Fantastisk gladmelding, Helene! Herlig å høre at du er frisk.

    SvarSlett
  34. Så flott!! Alle gode ønsker fremover..:))

    SvarSlett
  35. Hvor SKØNT for dig! Glæder mig!
    :-) Dorthe

    SvarSlett
  36. Så godt å høre!!! Bedre beskjed kan man neppe få!

    SvarSlett
  37. Dette var en skikkelig gladmelding Helene !!!!
    Hjelpe meg så lettet jeg ble nå :)
    "Dette er den første dagen i resten av ditt fantastiske liv"
    Gleder meg til å følge dine frø syssler nå frem til våren :))

    Glade klemmer er sendt din vei :)
    Nattaklem fra Heid

    SvarSlett
  38. Nå ble jeg bare SÅ GLAD!!! Mange gode klemmer til deg:-)

    SvarSlett
  39. Ååå gurimalla for en fantastisk nyhet! Nå ble jeg også glad:-) Ønsker deg en strålende vår i møte:)) Klem Ellen.

    SvarSlett
  40. Så godt å høre, nå ble jeg kjempeglad for deg :)
    Hurra for deg, Helene. Kjempeklem fra meg.

    SvarSlett
  41. så bra :)

    Stå på, ta vare på deg og selv og dine.

    vinterklem

    SvarSlett
  42. Helt fantastisk:O)))) Nå kan du kose deg og slippe å tenke på det:O) Ha en Fantastisk dag:O)Klem

    SvarSlett
  43. Great news! Fantastic to know that bad things are out from your life, and you can start over again. Big hug

    SvarSlett
  44. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg vil også gjerne følge deg videre:)
    Gratulerer med fantastiske nyheter! Må føles ubeskrivelig...
    Jeg har jobbet på radiumhospitalet, på B2 - hvilken avdeling har du vært på?
    Klem og ha en nydelig dag videre:)

    SvarSlett
  45. YES, YES, YES,
    Vilken lycka, glädje och lättnad. Så glad jag blir för din skull. Man känner glädjen din ända ner till mig i Skåne i Svergie.

    SvarSlett
  46. Så glad på dine vegne, og du er tøff som deler både frykt og glede.
    Ha en fantastisk dag!
    Bente

    SvarSlett
  47. Så godt å høre :) Kos deg med planlegging og såingen til våren :)

    SvarSlett
  48. Dette var bra nyheter!! Kos deg fremover med alt :-) Klem fra DK

    SvarSlett
  49. Det må vel være den beste beskjeden noen kan få!Så deilig!Ha en fin dag!

    SvarSlett
  50. Stort tillykke til dig, kan godt forstå at du er lykkelig og kan se fremad igen..Knus..;-D

    SvarSlett
  51. Sikken en festdag!!! :) Det må være en ubeskrivelig følelse - som at få en slags nyt liv, måske? Ønsker dig al mulig held og lykke fremover og glæder mig til fortsat at følge dig på din fantastiske blog. :) Knus fra Anna Berit

    SvarSlett
  52. Kjære Helene! Dette var det beste jeg har hørt, eller sett på lenge! SÅ FLOTT!! Takk for det! Ønsker deg alt mulig godt videre! -Margit-

    SvarSlett
  53. Åh detta hade jag ingen aning om då jag varit bortrest ett tag och inte haft tillgång till internet.
    Det var ett glädjande besked och önskar dig allt gott!

    SvarSlett
  54. Tillykke, Helene - hvor er det pragtfuldt for dig, nu kan du se fremad og glæde dig til foråret.

    Jeg ønsker dig alt det bedste.

    Ulla

    SvarSlett
  55. Så hyggelig, virkelig fantastisk gode nyheter!!

    SvarSlett
  56. Å, så flott å høre!! Har tenkt mye på deg det siste. Kjempegode nyheter for deg og dine.
    Ha en deilig helg.
    Klem

    SvarSlett
  57. Hvor er det nogle dejlige nyheder, og hvor det glæder mig på dine vegne. En skøn weekend til dig og dine..klem

    SvarSlett
  58. Hei Helene,

    Så fantastiske nyheter :) Virkelig! Jeg ønsker deg alt godt og håper strålingen er snill med deg :)

    KLem fra Helene

    SvarSlett
  59. Hei Helene,

    Så fantastiske nyheter :) Virkelig! Jeg ønsker deg alt godt og håper strålingen er snill med deg :)

    KLem fra Helene

    SvarSlett
  60. Hei Helene,

    Så fantastiske nyheter :) Virkelig! Jeg ønsker deg alt godt og håper strålingen er snill med deg :)

    KLem fra Helene

    SvarSlett
  61. Åhh..Helene..dette var fantastiske nyheter..
    Jeg ble sååååå glad når jeg leste dette nå nettopp:)

    Har tenkt på deg og når jeg var innom bloggen din nå lurte jeg veldig på åssen det gikk med deg:)

    Fantastiske nyehter søta:)

    klem fra Lill

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)