tirsdag 7. februar 2012

NY SAMLESIDE FOR GIVEAWAYS!!

For 5 dager siden opprettet jeg en samleside for Giveaways og Konkurranser. Det har allerede blitt linket opp mange giveaways:o) Så ta en titt inn på siden og se!


Jeg har laget en button som kan brukes
om du vil linke til denne siden.
Jo fler som ser denne logoen, jo mer kjent blir denne siden - og dermed blir det også fler Giveaways å finne her!
Bruk denne om du vil linke til samlesiden!



Ikveld har jeg vært på "Fargerik aften" og hørt på Halvor Bakke.
Han har fortalt om de aller nyeste trendene og fargene.


Veldig underholdene og gøy!
Jeg hadde selvfølgelig med kamera, og fikk tatt noen bilder.
Det blir et innlegg om dette imorgen, der jeg lager et lite referat på denne kveldens begivenheter.
Og jeg vil også vise frem litt av de nye trendene og fargene som ble lansert!




2 kommentarer:

  1. Så bra med den Give Aways siden din Helene :))
    Setter pris på deg ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei Helene.
    Tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg har linket meg opp i give away-siden din. Og nå er du også inne i min bloggliste.
    Kjempefin blogg du har :)
    Klem Inger

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)