torsdag 9. februar 2012

Nytt soverom . .

Vi skal pusse opp soverommet, og jeg har ikke bestemt meg for hvilken stil jeg skal kjøre. Jeg liker nemlig ikke bare èn stil, men jeg fasineres av mange stiler. Så hva skal jeg velge?
Tok meg en runde på nettet, og her er litt av hva jeg fant :

Hva med blått? Det er jo en av de nye trendfargene . .


Dust, delikat og romantisk . .


Kanskje lilla?  Tøfft og strømlimjeformet, vil jeg si . . .


Dette liker jeg . .

 . . og dette . . .



Sval romantikk . . 
(Alle bilder i denne posten er hentet fra utenlandske nettsider)
Ingen tvil om at edet er mye lekkert (og forkjellig) å velge mellom. Men min absolutte favoritt, finner du hos ei dame som imponerer meg om og om igjen - nemlig Janne med bloggen

Henne MÅ dere bare besøke!!
Janne er en av mine største inspirasjonskilder!



Ønsker Dere en fin kveld!




21 kommentarer:

  1. Hei, koselig blogg. Masse inspirasjon å finne her, og ikke minst var det kjekk å se alternative soverom. Har også et prosjekt med soverommet på gang. Stilig det blå, men tror jeg blir fort lei av dette. Har "nylig" oppdaget at jeg er romantisk, så jeg likte veldig godt det andre bildet.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Så mange fine inspirasjonsbilder du har funnet :) Og takk for tipset med janne sin blogg, den var fantastisk den også!! Er så maaaaaange flinke bloggere i blogglandia..jeg er helt imponert!! En god dag ønskes deg!!

    SvarSlett
  3. Må si meg enig med deg :)
    Janne imponerer hver gang !!!
    Gleder meg til å se hviken stil du lander på :)
    Fin torsdagskveld til deg :)
    Håper du har det så bra du kan ha det etter operasjonen og gladmeldingen ♥

    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Å ja, her var det masse fint, æ likte bilde nr. 2 og så likte ' det som du og likte, så du blir nok og få det koselig uansett hva du velger :O)

    ***

    Ha en fin Torsdags kveld,

    klem fra Lisbeth

    ***

    SvarSlett
  5. Oi, nå ble jeg litt satt ut her:)) Men sååå moro og tusen takk for fine ord om bloggen!:)
    Jeg er veldig fornøyd med vårt soverom, så det blir nok en stund til jeg fornyer der... Mange flotte inspirasjonsbilder du har funnet på nett - vanskelig å velge for det er såå mye fint. Sterke farger blir jeg fort lei av:))
    Ønsker deg en toppers kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Janne: Det er bare hyggelig å reklamere for bloggen din, det er vel fortjent:o)
    Jeg er ening med deg; blir fort lei av for mye farger!

    SvarSlett
  7. Vilken härlig inspiration du bjuder på och vad roligt att du vill följa vår blogg!

    Linda

    SvarSlett
  8. Ja Janne er helt utrolig kreativ og dyktig, og soverommet hennes er en drøm. Det var mange fine rom du har funnet. Jeg ville valgt noe som er ganske nøytralt, da har du mer spillerom når det gjelder sengetøy og stash. Jeg pusset opp soverommet mitt for et par år siden og har en fondvegg i lilla. Egentlig ganske flott, men begynner å bli lei den, så har lyst å skifte ut snart.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  9. Det er jo så mye å velge i, nye stiler og nye impulser...men det viktigste må jo være å finne noe en ikke blir så fort lei av.
    For meg ville det nok blitt Dusk. Lett å mikse og matche med tilbehør i andre farger.

    Spennende å se hva det blir da..

    Klem Grace-Jane

    SvarSlett
  10. I love your choices, they all are so beautiful! Calm and relaxed, great colors

    SvarSlett
  11. Så masse fint! Er jammen ikke lett å velge! Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  12. Ååå mye flott...jeg likte godt 2 og 4...men med ditt personlige tuch..blir det kjempefint uansett hva du velger..:)
    Lykke til med valget og en god ukeslutt:))

    SvarSlett
  13. Hei! Begynte å rydde på soverommet i dag, så litt artig å se at du vil pusse opp. Jeg har hatt soverom og hobbyrom i et. Men nå er jeg lei av det rotet som hobbyen er. Så nå rydder jeg og kaster og setter i kasser. Her skal det bli koselig. kjøpte Blå gardiner etter at du hadde innlegget før i dag, blå er inn. Men jeg er ikke ferdig enda. Men det er ikke lett å velge. vi har hvite vegger, gidder ikke å male. Blir spennende å se hva du gjør. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett
  14. Det blå sovrummet är HELT fantastiskt! Underbart! :-) Det skulle jag vilja ha!

    SvarSlett
  15. De sista sovrummen var ju bäst!

    SvarSlett
  16. Hej! Det var många olika färger och förslag på sovrum. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  17. Her var det masse fin inspirasjon. Jeg synes det blå rommet var stilig jeg også - men innbiller meg også at en kan bli fort lei :0) Blir spennende å se hva du havner på :0) Ha en flott dag :0)

    SvarSlett
  18. Så mye flott inspirasjon du hadde funnet! Her er det virkelig vanskelig å velge bare ETT bidrag!! Selv har vi hvitt rom med grå detaljer. Og masse rot fordi barna også flyr inn og ut der, hehe. Men sånn skal det vel være med små barn i huset?!:-)
    Ønsker deg en FLOTT helg!
    Veldig koselig å lese litt lengre ned her at du ble friskmeldt. Kan ikke engang tenke meg hvordan du har hatt det den siste tiden...

    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  19. Hei Helene.
    Masse flott inspirasjon du viser,hadde nok gått for lyse farger.:) Koselig at du ble med på giveawayen min.:) Jeg får ikke til å linke,det er noe som ikke funker her. ;) Kan du gjøre det tror du?
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  20. Ååh, her var det mye fint! Skjønner GODT at du sliter med å velge... *dåån*

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)