søndag 12. februar 2012

MANDAGSTEMA # 27


Velkommen igjen til et nytt Mandagstema!

Mange fantastiske bidrag også på forrige runde!
 Ny deltaker-rekord ble det også, med 100 bidrag! Kjempegøy!!


Jeg skriver i hui og hast, for jeg skal inn til Oslo på Radiumhospitalet for forbredelser til strålebehandlig.
Bloggingen kommer innimellom alt annet som skjer for tiden:o)



Vi går rett på ukas tema:
SETT UTENFRA / SEEN FROM THE OUTSIDE

Her er mitt bidrag:


Har DU et bilde av noe sett utenfra?
Velkommen til å delta!



35 kommentarer:

  1. Håper det går greit for dæ med strålebehandlingen :)

    Fint bilde, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde!
    Visste ikke at du var syk... Lykke til i morgen:)

    Klem klem Line ♥

    SvarSlett
  3. Lykke til på Radiumhospitalet, Helene :) Stå på!

    SvarSlett
  4. Flott bilde og artig tema:O) her må jeg tenke igjen, men et er jo litt av utfordringen:O) lykke til i morra, klem

    SvarSlett
  5. Fint billede! God uge til dig og alle andre. ps. held og lykke med strålebehandlingen

    SvarSlett
  6. Det var et kjempeflott bilde! Ønsker deg en kjempefin kveld, og ei riktig god uke!:)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg lykke til med strålebehandlingen! Klem til deg

    SvarSlett
  8. God tur til Oslo og lykke til med forberedelsene på Radiumhospitalet. Tenker på deg... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  9. Strålbehandling - herregud, du också. Håller alla tummar och tår för dig Helene. Det gör jag verkligen. Har en viss vana vid det här laget - Gud vad jag hater Mr C. Kram tjejen!

    SvarSlett
  10. Flott bilde!
    God tur til Radium og lykke til med stålingen!
    2 uker til vi skal innover...
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  11. Så fint lysthus! Flott bilde!
    Tenker på deg og ønsker deg alt godt!
    -Margit-

    SvarSlett
  12. Ser så koselig ut .... sjøl er jeg på reise og poster et helt annerledes bilde denne gangen.

    Ønsker deg alt godt, tvi, tvi ... Ireneklem

    SvarSlett
  13. Vilken vacker vinterbild du bjuder på! Så fint det är med den blå himlen, solskenet och de vackra istapparna som hänger från det fina huset!! :O))

    Ha en underbar vecka!

    SvarSlett
  14. Sänder varma tankar till dig isag då du ska in på sjukhuset för behandling. Klem från Mie i Sverige.

    SvarSlett
  15. Lykke til med behandlingen.

    Og en stooor takk til deg
    som orker å holde
    mandagstema gående
    selv om du er syk!

    SvarSlett
  16. Lykke til Helene!!! En stor klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  17. Så vackert lusthus! Med tanke på vad du ska gå igenom idag så vill jag skicka en stor kram! /Anette

    SvarSlett
  18. Mye fint til inspirasjon:) Hyggelig se innom deg og lykke til!! Jeg er ny blogger, se gjerne innom "lille" meg ;)

    SvarSlett
  19. Där skulle jag gärna gå in..om det var uppvärmt! Vacker bild!

    SvarSlett
  20. Smukt bidrag.
    Jeg krydser fingre for at behandlingen giver et strålende godt resultat :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    SvarSlett
  21. Vilken fin bild du visar!
    Lycka till idag, håller tummarna!

    SvarSlett
  22. Flott bilde.
    Varme tanker til deg.

    SvarSlett
  23. Smukt billede og held og lykke til dig..;-D

    SvarSlett
  24. Skickar dig oxså en stor kram o lycka till Helene :) Vackert foto med istapparna :)

    SvarSlett
  25. Wow for en fantastisk flott side og så glad jeg fant den idag :o) Bare måtte legge ut et bilde jeg også siden jeg elsker å fotografere var denne siden midt i blinken for meg :o) La meg til som følger også ;)

    Ha en flott dag :o)

    SvarSlett
  26. Vilket fint lusthus och vilken skön vinterbild dessutom.
    Hoppas du mår bra efter behandlingen.
    Önskar dig en underbar och skön vecka.

    SvarSlett
  27. WOW, Helene - Det er et smukt billede

    SvarSlett
  28. Kram till dej!
    Är det ditt hus? Väldigt vackert!

    SvarSlett
  29. Så vacker bild! Underbart fint lusthus! Jag hoppas allt har gått bra idag och skickar över en stor bamsekram till dig från mig!

    SvarSlett
  30. Tenk å ha en vinter fest der ;)

    SvarSlett
  31. Dit bidrag er da vidunderligt!
    Skønne farver!
    Tak fordi du bruger tid på mandags-GLÆDE!
    Alt det bedste for din uge!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  32. Alt held og lykke med det, og selvfølgelig kommer dit helbred først.

    SvarSlett
  33. Flott bilde! Forestiller meg at det er varmt der inne og at det er koselig å sitte der og nyte utsikten eller lese en bok :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)