søndag 26. februar 2012

PREMIER OG VINNERE AVSLØRES!

Kjære bloggvenner og deltakere av min GiveAway:

Da har dagen kommet. Vinnerne blir annonsert!  Det er opprinnelig 3 premier som skal deles ut, men siden det har vært så utrolig mange med, så trekker jeg et par ekstra-premier:o)
Jeg er overveldet over den store deltakelsen - 162 kommentarer og hele 681 lodd!!

Må innrømme at opptellingen tok litt lengr tid enn jeg hadde regnet med, hi hi! Men veldig moro med så god respons, altså!!


Mange nye følgere har kommet til ogm jeg vil ønske dere
Hjertelig velkommen til bloggen!
 Håper dere vil finne litt inspirasjon her inne hos meg:o)
Og Tusen takk til alle dere andre som har fulgt meg en stund! Det er så koselig å ha dere som bloggvenner:o)


Så til Premiene:

Premie nr. 1:
Et års abonnement på bladet Lev Landlig
fra Bladkongen






har vært så snille å sponse noen av gavene nedenfor, som alle kommer fra nettopp denne fiiine butikken, avd. Herkules i Skien.
Ta gjerne en titt på feel.no for å få masse herlig vår-inspirasjon!

Premie nr. 2:
Nøkkelskap:
Photo: Helene Orskaug


Premie nr 3:
4 stk spisebrikker
+
E nydelig duftolje med pinner
Photo: Helene Orskaug
Spisebrikkene kan brukes på begge sider . på baksiden er det hvite dots på lysblå bakgrunn. Du finner flere produkter i samme serie hos feel



Jeg trekker også 2 ekstra deltakere som får hver sin eske med duftolje m. pinner:
Photo: Helene Orskaug

Duftpinner er både dekorativt og avgir deilig og frisk duft i rommet. Pinnene skal stå oppi glasset med oljen. Jo flere pinner, desto mere duft.

Dufrene som gis bort er  de nydelige og vårlige duftene
Honeysuckle og Bamboo & White tea


Så - Hvem vant?


1 års Abonnement av bladet Lev Landlig går til
GRATULERER!



Nøkkelskapet går til:
GRATULERER!


4 brikker + duftolje m. pinner går til:
Inger Marie med bloggen Hagerommet
GRATULERER!


Til slutt får 2 personer hver sin duftolje m/pinner.

Det ble:

Mary Anne med bloggen MK-blogg
GRATULERER!

og

Guri Marie Kristoffersen
(Siden du ikke har egen blogg, vil du bli kontaktet på mail!)
GRATULERER!


Da må Dere vinnere sende meg en mail med navn og adresse på:
helene.orskaug@gmail.com


Jeg vil samtidig reklamere for min side hvor alle kan linke opp sin Giveaway/konkurranse!
Det er allerde mange som har benyttet seg av dette! Ta en titt inn ved å klikke på logoen nedenfor:


Jeg vil nok en gang gratulere vinnerne!!
Og Tusen takk til alle Dere som deltok!!
I April er det bloggbursdag - da blir det nok et aldri så lite Gavedryss:o)

Ha en herlig søndag!

 

               

18 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flotte premier til alle vinnerne! :)
    O hildrande du, for en oppslutning. Det må jo ha vært en utrolig jobb å holde seg oppdatert på det. Godt jobbet. :)

    SvarSlett
  2. Ja, her måtte det telles og telles..og telles..og dobbeltkontrolleres:o) så det tok sin tid, hi hi!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige.
    Ha en flott dag. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Gratulerer såå mye til de heldige vinnerene!
    klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerne. Super flotte premier!

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte premier!
    Gratulerer så mye til vinnerene!
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!

    SvarSlett
  8. Jippi, å du store lykke!!!
    Jeg vant.
    Sender mail.
    Tusen tusen takk skjønne Helene <3

    SvarSlett
  9. Gratulerer til alle vinnerene!
    Flotte premier!
    Ha en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Hurra!!!...kjempeglad...og så flotte premier:))) Tusen Takk helene:)))))
    Sender mail.
    Ønsker deg en super søndag:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer til de heldige !
    Kjempeflotte premier!
    Fin søndag til deg Helene.
    Klem Anne

    SvarSlett
  12. Nææææææh?? er det sant?? har jeg vunnet det fine nøkkelskapet? JIPPIIII :)tusen tusen takk Helene, dette ble jeg så utrolig glad for :) Du har berget dagen min! hihihihi
    Stoor klem

    SvarSlett
  13. gratulerer til alle med så flotte premier :D
    og hjertelig takk hee hee ;) mail sendes med det samme ! herlig start på dagen dette :p

    SvarSlett
  14. Gratulerer til alle heldige vinnerene av de flotte premiene!
    Helene et lite tips til deg ved giveaway`er: Last ned Open Office (om du ikke har det fra før), så bruker du Excell-ark og fører inn alle "loddkjøperne"...veldig enkelt...så slipper du å skrive for hånd og telle.

    Nyt søndagen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  15. Gratulerer til alle vinnerne. Kjempefine premier! :-D

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne ! Dette var noen riktig flotte premier
    :-) Nina

    SvarSlett
  17. Nydelige premier, gratulerer til de heldige vinnerne:-) Så spennende at du snart skal ha en ny utloddning, da prøver jeg gjerne lykken igjen! Klem fra Berit

    SvarSlett
  18. Gratulerer til de heldige vinnerne.
    Klem Inger

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)