tirsdag 4. oktober 2011

Tidens tecken. . .

Tidens tecken:


20 kommentarer:

  1. Coll gammal skylt som jag tycker passar in i Tidens tecken.. skulle gärna vilja ha en sådan jag oxså :) Ha de gott/Pialotta

    SvarSlett
  2. Jag tror inte det är en skylt utan ett burklock? Sylt?

    SvarSlett
  3. Ja da må jeg jo være veldig sunn, og fryseren full har jeg også, av syltetøy:)) Fint bidrag!

    SvarSlett
  4. Vilket fint gammalt burklock! Med tanke på hur mycket socker det är i sylt skulle man nog inte kunna skriva så idag.

    SvarSlett
  5. Jag gissar att det är ett lock till en syltburk, men jag undrar vilken sylt det var? Känner inte igen reklamen så att säga.
    JÄTTEROLIG bild i vilket fall! :-)

    SvarSlett
  6. Et reklame skilt fra gammel dage ? - Flot alligevel og godt fotograferet :)

    SvarSlett
  7. Vacker, kul att ha gamla saker kvar.

    SvarSlett
  8. Det var jammen godt å høre, da skal jeg slutte å bekymre meg over å være usunn når jeg spiser syltetøy ;)

    SvarSlett
  9. Det här känner jag inte igen men jag förstår att det är ett gammalt lock till en syltburk.
    Så fina brukar dom inte vara nu.

    SvarSlett
  10. Så koselig dette var! Et kjempefint bidrag til Tidens Tegn! -Margit-

    SvarSlett
  11. Sylt är gott och speciellt hemgjord!
    agenta kram

    SvarSlett
  12. Det var ett gammalt syltlock!
    Undrar om det är så sunt? ;-)
    Men det är ju ett tydligt tecken, att vi ändrar vårt sätt att se på saker och ting. :-)
    Smart tolkning må jag säga.

    SvarSlett
  13. Så käck gammal skylt...väl nött!

    SvarSlett
  14. Ha ha... vilket fint gammalt lock.
    //jonna d

    SvarSlett
  15. Härlig bild! Ja den visar verkligen på att tiderna förändras.

    SvarSlett
  16. Heisann!


    Gøy med gamle bokser!

    Har jeg sendt deg denne? Hvis ja, får du dobbelinvitasjon ;:OD)

    Put on your walking shoes, bring with your camera or paper and pen and document what you see on October 9 and link to my blog!
    More information: http://viltogvakkert.blogspot.com/2011/10/bloggers-sunday-walk.html

    Join us ;:OD)
    Comment on my post on Sunday, and I collect the links and make a new post on Monday!

    SvarSlett
  17. En sån vacker......ja vad är det egentligen? Ett lock eller en skylt? Jättevacker och med härlig patina! :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)