onsdag 26. oktober 2011

"Konstig Konst"

Dèt er tema i Ordløs Onsdag V 43




14 kommentarer:

  1. Litt av et kunstverk både selve bildet og motivet. Kjempefine farger på vannet!

    SvarSlett
  2. Syns jeg ser den smile! -Margit-

    SvarSlett
  3. Naturen selv lager ofte de med utrulige kunstværk :)
    Kjempe flott !!!
    Ønsker deg og dine en hærlig onsdag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Kom gjerne på kaffe, men vent til etter jul!!! Da har jeg kanskje kommet i mål med mine opp-pussingsprosjekt og kaoskontroll:DDDD Ting går veldig sakte her i gåden, for jeg orker ikke så mye. Men jeg prøver å kose meg underveis, og ikke stresse for mye. Derfor tar ting veldig laaaang tid. Klemz Grethe

    SvarSlett
  5. Er det nøkken mon tro? Vakkert bilde av stille vann, så fint lys, farger og dybde i bildet ditt her.

    Klemz :0)

    SvarSlett
  6. Den var "konstig".

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Så masse flotte bilder du tar! Dyktig er du :)

    Kamilla

    SvarSlett
  8. Härlig tolkning med naturens konst. Vackra bilder du tar! Ha det gott

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde! Du er flink bak kamera, et godt øye for detaljer.

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg - og for at du deltar på give-away'n min! Jeg er allerede med hos deg, he-he :D

    Ha en herlig onsdagskveld!

    SvarSlett
  10. Det konstiga konstverket gillar jag. Det är coolt. Å med min lika konstiga fantasi så ser jag en tumme med bandage - ok då, ett guldkantat bandage;-)

    SvarSlett
  11. Stilig bilde. Jeg synes temaet i dag var litt vanskelig. Har ikke så mye "konstig konst" rundt dørene(eller innendørs for den del), så det ble litt alternativ løsning i dag.

    SvarSlett
  12. Morsomt!
    Takk for fine ord hos meg..tida bare går og går den..sånn er det visst bare! ;-)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  13. Wow you make wonderful photos!!!! I love them.
    Your blog is very beautiful!!!
    Hugs Tanja

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)