lørdag 15. oktober 2011

MORGENSTEMNING # 9


God morgen! Deilig med helg!!
Velkommen igjen til ny morgenstemningsutfordring. Eller skal jeg si utveksling?

Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)

Her er mitt bidrag til Morgenstemning: Å våkne opp i hyttesenga av at solen skinner, gir en god følelse:o) Her har undertegnede stått opp for å fyre i ovnen og sette over kaffikjelen...
Bli med og ønske God morgen med et koselig innlegg, du også, da vel!

11 kommentarer:

  1. Ja det hørtes ut som en god morgen Helene :)
    Kos deg med hyttemorgener og kaffekoking :)
    Håper du får en fin helg.
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Åh, så deilig. Skulle ønske det var meg. Men jeg er på en deilig plass jeg også, vi er på øya "vår" for helga. Men om høsten skulle jeg veldig gjerne hatt en hytte på fjellet. Tenk å ta på seg sekken og gå ut på tur, å se på alle de fine fargene. Ønsker deg en god helg, klem

    SvarSlett
  3. En riktig koselig morgenstemning.
    Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  4. Å våkne opp til solskinn på hyttetur må bare være veldig god morgenstemning. Tusen takk for at du tok turen innom meg og blir med på mitt julekalenderlotteri.
    Jeg synes du har en fin blogg og jeg har også tittet på den andre bloggen om asberger som jeg synes du gjør en utrolig flott jobb med å sette ord på ditt liv. Jeg kommer til å vise denne til ei jente som nå er blitt 16 år og som jeg har gleden av å være kjent med siden hun var 2 år. Jeg kjenner igjen mange av de utfordringene du også møter via henne. Ha en deilig lørdag:)

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig bilde til morgenstemningstemaet!
    Til innlegget ditt ang. blogging: Veldig flott skrevet, og det er jo sånn at man både må gi og ta. Når det er sagt skjønner jeg at det er vanskelig å følge opp når man får vanvittig mange kommentarer. At jeg begynte å blogge var nå egentlig for morro skyld, uten tanke på å bli noen "storblogger", og er fornøyd med tingenes tilstand. Jeg er jo av di som "må" jobbe, og har derfor ikke ubegrenset tid til blogging. Men jeg kan jo se at noen av "storbloggerne" aldri kommenterer tilbake, og da blir jo folk tilslutt lei av å kommentere hos de også, det kan man nå se også. Noen av de mottar nå ikke lenger så mange kommentarer selv.
    Ønsker deg en fortsatt god helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. fint bilde :) hytteliv er skikkelig kos !

    SvarSlett
  7. Det ble kveldsstemning på meg. Utrolig koselig blogg du har. Fikk tips fra "Mormor" så her er jeg :)

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Så koselig at du vil følge meg,
    setter stor pris på det. :)
    Herlig morgensemning du beskriver, og koselig bilde. :)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg skjønner at jeg må stå opp tidligere i helgene, dog jeg er det iblant men tenker ikke på å ta bilder. Mange fine bilder her og fin morgenstemning ;0)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)