søndag 30. oktober 2011

MANDAGSTEMA uke 44


Hei igjen, Dere! Det er atter Mandag  og nytt tema i denne utfordringen. (mandagen kommer litt tidlig denne gangen...)



Jada. Jeg vet at det er 31. Oktober, og Halloween! En dag som er hatet av mange, men elsket av barna! Min yngste sønn har gledet seg i flere uker, og forleden spurte han meg om det var skolefri på Halloween! Dette er nok noe som er kommet for å bli, selv om det er forholdsvis nytt å feire dette her i Skandinavia.

Ja ungene her i huset er  klare for å gå runden ikveld, med sin orange gresskarbøtte. Klart det er spennende å få gratis snop:o)

Jeg tenkte at i forbindelse med at det idag er Halloween, så velger jeg tema:
SKUMMELT/SCARY

Her ser du mitt bidrag - et bilde av min eldste sønn, klar for "Trick or treat" :o)


Har Dere noen skumle bilder å vise frem? Bildet trenger ikke å være relatert til Halloween. Det velger Dere helt som Dere vil!

26 kommentarer:

  1. Å hællemåne, hjelpes :/ Ja han karen der var virkelig skummel!!
    Ja dette er nok som du sier en tradisjon som er kommet for å bli, og virker som den bare blir mer og mer etablert her til lands for hvert år som går.

    SvarSlett
  2. Ja holdt da op hvor ser han skummel ud.. :-) Flot maske, jeg forstår godt han har glædet sig til at skræmme livet af nogen, med den på.. :-)

    SvarSlett
  3. Å, gurimalla! Tror det må være den ekleste masken jeg har sett på lenge! Vil tro det er mange som blir skremt av den!!

    SvarSlett
  4. Han var skikkelig skummel, ja! Jeg hadde løpt fort om jeg traff han en mørk kveld :)

    SvarSlett
  5. huuuaaaa undrar om jag hittar någon bild till detta tema...kanske ska jag ta och klicka fast mig själv...kanske räcker det ;-))

    SvarSlett
  6. Hehe..det var en "grufull" maske og skremmende vesen, hadde nok ikke likt å møte på han her i skumringen nei.
    Her har vi også bare måttet akseptere at Halloween feiringen er kommet for å bli. Men når man ser på det med litt milde øyner, er det jo bare en hyggelig kveld for de små. Vi har ikke mange tradisjoner i Norge, hvor man får kle se ut og gjøre noe annerledes.
    Ha en uhyggelig god Halloween feiring!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Sikke en uhyggelig maske han har fået sig...den skal nok skræmme livet af nogen ;-))

    SvarSlett
  8. Å kor glad jeg er som slipper å få denne karen på døra :S

    SvarSlett
  9. Han ser verkligen scary ut, snyggt jobbat. Undrar hur många han skrämde. ;)

    SvarSlett
  10. Huff! Den er ikke god, den masken, men veldig skummel! Ingen blir gjenkjent her! Lykke til! -Margit-

    SvarSlett
  11. Ahh.. att träffa på honom en mörk kväll är skrämmande ;)

    SvarSlett
  12. Hej! Jag blev så rädd när jag såg din bild så jag gömde mig under sängen, Jag kommer icke fram förrän till nästa helg da. Jag kan berätta för dig att jag har också Aspergers Syndrom men en enkel version av den. Ha en god dag !

    SvarSlett
  13. Hemskt och skrämmande! Ser rätt verklighetstroget ut, hade inte velat möta denna syn ensam ... Vi hade inga egna spöken och firar inte halloween heller så det fick bli en annan lösning.

    SvarSlett
  14. Hjeeelp. Glad jeg skal jobbe i kveld med alt dette skremmende som kan renne ned dørene ;0) Stilig bilde :0)

    SvarSlett
  15. Flot maske, han skal nok få skræmt nogen...;D

    SvarSlett
  16. Fy så ekkelt. Jeg skjønner egentlig ikke vår fasinasjon for denne skikken, men jeg lar meg fasinere. Skrekk og gru:-)

    SvarSlett
  17. Litt avskrekkende den der, ja! ;-)

    SvarSlett
  18. UÆÆÆHHHH - grusomt! Det er altså grunnen til at jeg holder dørene låst på siste dag i oktober, og kun tillater meg å humre over mine egne kontrollerte skrekkerier.... (jeg er så dyrisk mørkeredd!!! og husredd!!! og så er jeg helt alene!!!)

    SvarSlett
  19. Hon ser verkligen hemsk ut och den lådan skulle jag aldrig öppna, skulle nog försöka grav ner den så djupt det går så att ingen råkar öppna och släppa ut henne.

    SvarSlett
  20. Uæææ, dette var skummelt!
    Håper ikke folk blir skremt når han ringer på dørene...
    Bra laget til :)

    SvarSlett
  21. Hjelp!! Han her var skikkelig skummel ja :o) Håper han fikk noe knask i kveld og at moret seg godt. Jeg fikk også masse besøk i kveld, moro med disse kidsa .)))

    SvarSlett
  22. Snacka om scary - huuuhh!
    Agneta kram

    SvarSlett
  23. Hei på deg. Har forsøkt i et døgn nå, uten å klare å legge inn linken til innlegget mitt denne uka. Den knappen funker ikke, verken på min hjemme-pc eller her på jobb .. men, men ..

    Her er iallefall mitt innlegg for denne ukas mandagstema:
    http://midtlivskrise.blogg.no/1320083516_mandagstema_uke_44__s.html

    SvarSlett
  24. Det der var virkelig skummelt også Helene. :o Og så fint at det ikke gikk å få øye vekk fra det heller. ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)