torsdag 13. oktober 2011

EN NY BLOGG!

Jeg har oppdaget en ny og artig blogg. Det er Lotta med bloggen
Gavedryss og Blogglotterier. Hun legger ut innlegg m/ link til andres Giveaways og blogglotterier. Det er jo supert at noen tar seg tid til en slik jobb:o)
Bloggen er ganske så nystartet, og jeg anbefaler dere å ta en titt inne hos Lotta. Jeg har lagt meg som følger. På den måten holder jeg meg oppdatert på bloggers utlodninger og feiringer. Og kan hende jeg oppdager noen nye og spennende blogger også:o)
Jeg synes hun fortjener en liten reklame, siden hun er så grei med å spre buskap om våre blogger. Jeg har også sett at hun poster innleggene sine på Bloggtoppen. Så da blir det bobbel reklame:o)

Ellers minner jeg igjen om min JubileumsgiveAway som har trekning 08.11! Flott premie å vinne! (synes nå ihvertfall jeg, hi hi!) For å delta, klikk på bildet under her:


4 kommentarer:

  1. Føyer meg i rekken ;0) Takk for tipset ! :0)

    SvarSlett
  2. Ahhhh så kjekt ... Tusen takk for tipset. Ble nok en i rekken :)
    Ha en trivelig torsdag
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Det var et bra tips ja, skal jammen inn og se der. Er jo så mange sånne gi-borter og kjempefint at noen vil lage en oversikt.

    SvarSlett
  4. Så bra :) Hennes blogg må jeg sjekke ut :) Flott innlegg du har skrevet under her !! Og så utrulig koselig at du vil være med i give awayen min :D Stas!! Nå må jeg sjekke ut din ;)
    Ha en fin kveld
    klem tove

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)