fredag 28. oktober 2011

MORGENSTEMNING # 11


Det er helg, og tid for en ny morgenstemningsutfordring. Velkommen til både nye og gamle deltakere!

Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder! Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen. (og er åpen frem til neste fredag!)

Her er bilde fra morgenkaffen ute på hytta forrige helg . .


Blir DU med på morgenstemning?



11 kommentarer:

  1. Sikke en skøn stemning og udsigt. God weekend KLEM

    SvarSlett
  2. Så vakkert, knall flott bilde. Den nye headeren er stilig. Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. God formiddag til deg! Så flott et bilde, det ser veldig koselig ut. For en utsikt dere må der oppe, heldig du. Ha en koselig helg, Klem

    SvarSlett
  4. Deilig å være på hytta.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Heisann Helene.

    I dag har jeg en god lørdag, lang frokost og etterpå husvask. Resten av dagen er blank, og jeg sitter her med dataen. Tok meg tid til å se gjennom bloggen din. Så fin den er, den gir meg en så god stemning, fine bilder.

    Det er først i det siste at jeg virkelig har begynt dette med blogging, selv om jeg faktisk har holdt på et års tid. Men nå har jeg hengt meg på en del fotoutfordringer, blant annet dine, og da blir bloggingen også morsommere.

    Ha en strålede helg:)

    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  6. Må jo være et perfekt sted å innta morgenkaffen!

    SvarSlett
  7. Hei

    Herlig bilde du har tatt:)

    Takk for at du inviterte meg til å bli med på utfordringen din:) Det hadde ikke jeg tenkt på.

    Klarte å linke til feil innlegg så la det ut to ganger for jeg klarte ikke å slette det første jeg la ut:)

    Fin ettermiddag til deg også

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde du har tatt Helene ;0)

    SvarSlett
  9. KOSELIG stemning! :)
    Vakkert!

    God ny uke!
    Klem.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)