torsdag 6. oktober 2011

JUBILEUMS-GIVEAWAY!!

Idag, 6.Oktober feirer bloggen min et halvt år. Et lite Jubileum, vil jeg si.
Da synes jeg det er passende med et aldri så lite Gavelotteri fra meg!

Da jeg startet bloggen min, var den største fokusen på hage. Etterhvert fant jeg ut at jeg har mer å blogge om enn bare det, selv om hage og blomster er en stor glede og interesse. Med bloggingen vokste også Foto-gleden seg ennå større, og jeg er i skrivende stund vert for 2 fotoutfordringer:

og

Dette er ukentlige utfordringer som jeg synes er veldig morsomt å arrangere! Alle flotte bidrag som er med, gir meg masse glede og inspirasjon!

Nå på høst og vinterstid, blir det nok mindre hageblogging ,og mer innesysseler som hobby, interiør og mat som tar over. Det blir nok også blogginnlegg om hytteliv og naturopplevelser også!

Jeg feirer altså et 1/2 år med blogging, og mange følgere , hele200 har lagt seg til! Veldig gøy å stifte så mange nye blogg-bekjentskaper!

Over 30 000 treff på bloggen min til nå, er et tall jeg ikke torde tenke på da jeg startet!
Jeg vil også benytte anledningen til å si TUSEN TAKK til alle Dere som avlegger bloggen en visitt, samt legger igjen så koselige kommentarer! Det varmer mitt hjerte:o)

Da håper jeg at Dere har lyst til å bli med meg å feire, med å delta i min Gi Bort:o)
Denne gaven kan du vinne:


Alt dette har en verdi på ca. kr.500.-

REGLER:

1 lodd for kommetar
1 lodd for å være elle bli ny følger
1 lodd for å linke til min Giveavay med det første bildet
2 ekstra lodd for å lage et innlegg m/lenke på din blogg

Du kan altså få 5 lodd!
Husk å skrive hvor mange lodd du tar!

Da er det bare å hive seg på, folkens!
Du kan delta uten blogg, men husk da å legg igjen mail-adresse!

Trekning er 8.November


STENGT FOR DELTAKELSE!



129 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet! Kjempeflotte gaver du har i Gi-bortèn, og da vil jeg selvfølgelig være med. Som følger med kommentar blir det 2 lodd! Har ikke lært å linke enda, så da blir det så! Ønsker deg en god torsdagskveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med halvt år :0) Det er jo stas. Her inne er det alltid så koselig å titte :0)

    SvarSlett
  3. GRATULERER!!
    Jeg blir med og tar 3 lodd:)
    Utrolig flott blogg og jeg gleder meg til hver fotoutfordring - du er så kreativ!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileum:)
    Kjempefin blogg, så jeg legger meg til som følger:) Blir 2 lodd da:)

    Håper helga di blir flott:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileet og flotte tall.
    Jeg vil så klart bli med og trekker 3 lodd.
    Kjempeflotte gaver!
    Alltid så koselig her hos deg.
    klem Anne

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileet, du har en fin blogg som jeg følger fast :)
    Jeg trekker 5 lodd, var jo så fine premier her :) Artig
    klem fra Tone =))

    SvarSlett
  7. Gratulere med 1/2 års jubileum og flotte besøkstall..
    Jeg har prøvd flere ganger å linke din give away til min blogg, men får feilmelding på bildet.
    Jeg trekker derfor bare 2 lodd.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  8. Klart jag är med, jättegärna! Vilka fantastiska priser du har satt samman, det är bara att hålla tummarna nu då. Jag ber att få 3 lotter!
    Agneta kram

    SvarSlett
  9. Hurra for et halvt år som blogger, 200 følgere og 30 000 treff er jo supert.

    Nå er jeg temmelig fersk med dette blogg-greiene, men jeg har prøvd meg på å lage et innlegg med link til din blogg, og sammen med at jeg kommenterer og følger bloggen din så bør vel det gi meg 4 lodd? Det 5. skjønte jeg ikke helt hvordan jeg skulle få til, men pytt :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileum. Det var en flott gave du gir bort, heldige er den som får vinnerloddet.
    Jeg tar gjerne 2 stk.
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  11. Hei Helene! Gratulerer med jubileum, så gøy. Har prøvd meg på alle 5 loddene, men fikk ikke linken helt til tror jeg. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  12. To lodd på meg, kommentar og link! Fine premier du gir bort! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  13. Hej! Jag hittade din blogg från Ringkogerens blogg. Min flickvän kommer från Danmark Horsens (Braedstrup) men flyttade till Sverige som 6 åring. Du har en fin och trevlig blogg och jag skulle bli glad om du ville besöka min blogg och bli följare. MVH / Janne o Lil

    SvarSlett
  14. herzlichen Glückwunsch Helene, auch ein halbes Jahr ist schon toll, du machst das alles auch sehr nett und es bringt Freude mitzumachen, eine schöne weitere Zeit hier, wünscht dir die Geli

    SvarSlett
  15. Hei og hopp :)
    Gratulerer så mye med jubileum :)
    jeg vil gjerne være med på din giveaway, så jeg tar 3 lodd.
    Ha en kjempefin helg!
    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med på giborten din :-) Tar gjerne 3 lodd jeg

    SvarSlett
  17. Gratulerer med lite jubileum og den fine bloggen din! Jeg deltar og prøver lykke med to lodd! God helg til deg!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med jubileum - jeg blir gjerne med og feirer deg og trekker 3 lodd :)
    God helg! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  19. 2 lodd til meg! :) klem Lina

    SvarSlett
  20. Så nydelig! Jeg er med og feirer og tar 5 lodd. Gleder meg til å følge deg videre. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-alt-som-er-vakkert.html

    Klem

    SvarSlett
  21. Hei Helene.
    Gratulerer med jubileum.
    Så flott bloggen din er i ny "drakt".
    Jeg vil gjerne være med å feire og tar 3 lodd.
    Lykke til videre med den flotte bloggen din og fotoutfordringene. Jeg kommer sterkt tilbake....
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  22. For en fin blogg:) Jeg vil være med,tar 2 lodd,kommentar+følger
    Klemmer

    SvarSlett
  23. Gratulerer - he komt langt på eit halvt år du :) vil gjerne vere med og tar to lodd. Bli gjerne med på min gi-bort også på www.pustepauser.blogspot.com

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  24. Gratulerer!!! Jeg blir gjerne med på feiringen :-) Tar 2 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  25. Gratulere med fine tall og 6 mnd. bursdag! Er så koselig å besøke bloggen din!

    Vil gjerne være med i trekning på de fine premien med to lodd. Stor klem :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med de første 6 måneder! Tiden går fort i godt selskap :-)
    Blir mer enn gjerne med i din feiring og noterer meg for 2 lodd!

    Ha en riktig deilig helg!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  27. Gratulerer så masse. 3 lodd på meg :)
    Klem, Kari

    SvarSlett
  28. Gratulerer med 1.5 år, og STORE tall!!! Kjempefin blogg, og fine premier! 2 lodd på meg.
    God helg!

    SvarSlett
  29. Klart eg vil vere med!

    2 lodd, kommentar og følger :-)

    god søndag!

    SvarSlett
  30. Heihei!

    Gratulerer med alle tall og en veldig fin blogg! Morsomme utfordringer også.

    Jeg skriver, følger og linker i et innlegg, så 5 lodd til meg!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  31. Tillykke med det første 1/2 år.
    Jeg vil gerne være med - tager 2 lod
    (kommentar + følger)
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  32. God søndagsmorgen! :)

    Så fine gaver! Jeg hiver meg på, med fem lodd :)

    Fortsatt god helg :)

    Klem!

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye! Det er også en kjempe fin og koselig blogg du har laget deg:)) Klart jeg vil være med på feiringen. Jeg trekker 3 lodd, tusen takk!
    Klem

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med jubileumet! Du har jammen fanget mange følgere og besøkende, tyder på en super blogg :D

    Din blogg er ny for meg, så nå skal jeg sitte her med kaffien og kose meg videre. Mange flotte bilder og mye artig!

    3 lodd på meg :D

    God søndag videre!

    SvarSlett
  35. Gratulerer med jubileum- og fine følger tall :)

    Jeg er veldig gjerne med å feire deg, og trekker herved to lodd. Nå er jeg spent! Fine premier :)

    SvarSlett
  36. Hei og takk for koselige hilsener i min blogg.
    Jeg vil selvfølgelig være med på en giveaway, og melder meg på med 2 lodd.

    Høsthilsen fra Hilde

    SvarSlett
  37. Hei!!
    Jeg blir gjerne med på gi bortn din :-)Kjempefine premier.
    Jeg prøver meg på 3 lodd.
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  38. Gratulerer med jubileet ditt.
    Har lyst å bli med å feire.
    Følger din blogg linker ++
    Tvi tvi :))
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  39. Grattis, 3 lotter til meg :)

    SvarSlett
  40. Blir gjerne med å feirer jeg:) 2 lodd

    SvarSlett
  41. Nydelige premier.

    Og gratulerer med jubileum

    Jeg blir gjerne med på 2 lodd, kommentar og linker!Skulle gjerne lagt meg til som følger, men denne funksjonen har jeg dessverre ikke tilgang til lengre...vet ikke hva som har skjedd!
    Klem

    SvarSlett
  42. Gratulerer med jubileum! Ser at det er mange som vil vinne denne flotte gaven! Når jeg blir med her har jo også jeg en sjanse, eller tre... skriver, linker og følger, så da blir det vel tre lodd på meg!
    Ha det veldig fint! -Margit-

    SvarSlett
  43. Et stort tillykke...godt gået. Sikke fine gaver vi kan vinde. Jeg snupper 3 lodder og håber at det bliver mig. En dejlig aften til dig ;-)

    SvarSlett
  44. Hei!
    Jeg deltar veldig gjerne med to lodd (kommentar+følger) :-))

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer med jubiléet! Alltid koselig å lese bloggen din. Jeg trekker 5 lodd i denne giveawayen.

    SvarSlett
  46. Heisann!!
    Har ikke sett bloggen din før, og jeg må si den er kjempefin. Gratulerer så mye med de 6 første månedene!! Jeg har vel 4 lodd jeg da tenker jeg og her er mitt innlegg på bloggen min

    http://justinpain.blogg.no/1318261295_en_kjempefin_giveaway.html

    SvarSlett
  47. Det blir 5 lodd for jeg klarte å legge deg til for å følge deg videre.

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med seks måneder!
    Du har en kjempekoselig og flott blogg, jeg tar 5 lodd jeg!

    SvarSlett
  49. Gratulerer så mye med jubileet! Prøver gjerne lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  50. To lodd til meg takk! Passer samtidig på å invitere til deltagelse i min GiveAway.

    Elin

    SvarSlett
  51. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og ikke minst for at du vil følge meg videre :)
    Jeg blir gjerne med på din give away med 3 lodd (kommentar+følger+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  52. Gratulerer så masse med et halvt års blogging og de kjempe gode besøkstallene !!!!
    Må jo være med på denne flotte give awayen din
    Hiver meg på med hele 5 lodd jeg.
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  53. Gratulerer så masse:)
    Jeg vil gjerne vinne,og tar me meg 1 vinnerlodd:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  54. Gratulerer med jubileum! Jeg tar gjerne ett lodd :)

    SvarSlett
  55. Gratulerer med jubileet, og lykke til videre. Jeg vil gjerne ha to lodd. ;)

    SvarSlett
  56. Hei Helene =)
    Gratulerer med feiringen. Jeg har lest en del på den "andre" bloggen din i dag og jeg må si at du uttrykker deg utrolig bra i innleggene dine !
    Fortsett og spre så mye positivt =))

    Jeg blir med på feiringen med 2 lodd.
    Tvi..tvi..
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  57. Hei Helene.
    Jeg blir med å feirer bloggen din, 3 lodd.
    Ha en fin dag.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  58. Jag är med och firar bloggen din. 5 lodd.

    SvarSlett
  59. Klart jeg vil være med!2 lodd til meg!

    SvarSlett
  60. Gratulerer så mye :) Vil veldig gjerne være med å feire deg :) Trekker 3 lodd :)Flotte premier !!
    Klem Tove

    SvarSlett
  61. Gratulerer så mye med jubileumet ditt!For noen flotte gaver, jeg prøver lykken igjen og tar to lodd.
    Har forresten netopp vært i Thailand og kjøpt sånne vesker som du hadde på giwe awayen din sist som jeg håpet sånn på å vinne,hihi
    Klem Linn

    SvarSlett
  62. Gratulere ;)

    du har ein så flotte blogg - og eg tar gjerne 2 lodder

    monikaklemma

    SvarSlett
  63. Imponert over at bloggen din har vokst så raskt, det har sine naturlige forklaringer! :-) Deltar med ett lodd (kommentar). Høsthilsen fra Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

    SvarSlett
  64. Gratulerer - jeg tar et lodd!

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  65. Hei :-)

    Flott blogg side du har, og så mange følgere allerede-- gratulere :-)
    Æ tar 1 lodd, og krysse fingran..

    Hilsen ninahansen79@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Så flott giveaway!
    Jeg tar 1 lykkelodd!

    God helg!

    SvarSlett
  67. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  68. Gratulerer med jubileum - jeg blir gjerne med og tar et lodd. :)

    SvarSlett
  69. Gratulerer med det første ½ året.
    Så flot giveaway du har, deltager gerne med 1 lod, tak :)

    SvarSlett
  70. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  71. Gratulerer med jubileum !
    Prøver lykken med 2 lodd, kommentar og følger

    Klem Birgit

    SvarSlett
  72. Fantastiske premier! 2 lodd til meg, et for kommentar og 1 for at jeg følger deg :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  73. For en flott blogg! Kom nettopp over den og har kikket litt rundt. Legger den i bloglovin-lista mi med det samme..
    Og ja takk, jeg trekker 2 lodd hos deg.

    Sissel

    SvarSlett
  74. så kjekt at du ville være med på min give away! jeg blir selvfølgelig med på din også og gratulerer med 1/2 års dag! jeg prøver meg med 5 lykkelodd :).

    http://aarontyson.blogspot.com/2011/10/jubileums-give-away-hos-alt-som-er.html

    Ha en fin dag videre! Hlisen Nina

    SvarSlett
  75. Hei, jeg vil gjerne være med på give away. Har lagt meg til som følger, og kommenterer her. Har også lagt ut link til give away'en på FB profilen min, så du får bestemme om dette tilsvarer 3 lodd eller 2.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Heisann, jeg tar gjerne 5 lodd!

    http://ufostrikk.blogspot.com/2011/10/topp-10-give-aways-i-oktobernovember.html

    hilsen Ufostrikk

    SvarSlett
  77. Så herlige premier, jeg prøver lykken med 3 lodd. Kommentar, følger og link.

    SvarSlett
  78. Jeg prøver meg med 2 lodd:)

    SvarSlett
  79. Gratulerer så mye med jubileet og med mange følgere! Jeg blir med på lotteriet ditt og tar tre lodd :)

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  80. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei.
    Gratulerer med flott blogg. Vil gjerne bli med på denne flotte gi borten, tar 3 lodd - kommentar, link og følger.
    Ha en fin søndag.
    Elizabeth.

    SvarSlett
  82. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  83. Gratulerer med jubileum. Det var en flott gave du gir bort, heldige er den som får vinnerloddet.
    Jeg tar gjerne 2 stk.
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  84. Så flott blogg du har! Blir gjerne med å feirer deg med 3 lodd.

    Ha ein fin høst! Klem,

    SvarSlett
  85. Hei du.
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  86. 3 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  87. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  88. Jeg er med med ett lodd! marte1995@live.no

    SvarSlett
  89. 2 lodd på meg :-)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  90. Hei! Gratulerer med jubileum!! Jeg blir gjerne med, kommentar, følger og linker, det blir tre lodd det:) Kjempefin blogg forresten!! FIN kveld og klem fra meg:)

    SvarSlett
  91. Gratulerer! Dette er første gangen jeg titter innom, en link til konkurransen lokket meg inn, ser ut for at vi har en del til felles. Legger meg med glede til som følger og trekker meg 2 lodd.
    Takk for titten i flott blogg!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  92. 1 lodd på meg!
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Gratulerer!
    Så flott blogg du har og så mange flotte bilder!
    Kjempefin Give-away også. Jeg blir gjerne med på trekning og prøver lykken med tre lodd (kommentar, følger og linker)
    Anne

    SvarSlett
  94. Jeg tar gjerne med meg 1 lodd i trekningen. Og ønsker deg og dine en fortsatt fin uke og helg. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  95. Gratulerer til deg!!!
    Får ha et lite håp om at det blir ett lodd på meg?

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  96. Trekker 1 lodd i aller siste liten og krysser fingrene i natten.

    Hislen fra lille a, strobern@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Gratulerer! Selvfølgelig vil jeg være med å feire. Jeg tar to lodd :D

    SvarSlett
  98. Vill jätte gärna vara med. Jag tar en lott.

    Kram

    SvarSlett
  99. Snall om flott blogg.Og deg har jeg ikke oppdaget før nå. Ære være disse give awayene altså. Kjekke til slikt. Det blir 4 lodd på meg.
    God helg!

    SvarSlett
  100. Gratulerer med fin utvikling:)

    Så fine bilder du tar forresten....

    1 lodd i trekningen

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Hei:)

    Kjempefine premier! Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
    Gleder meg til å følge deg videre, nydelig blogg:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  102. Gratulerer med feiringen :-) Jeg deltar gjerne på trekningen og tar 1 lodd. Fine fine bloggen din som det er så koslig å være innom.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Flott blogg :-) <<<<<<<<tar 1 lodd

    SvarSlett
  104. Gratulerer så mye med jubileum!
    Jeg er stadig innom den flotte bloggen din og henter mye inspirasjon hos deg!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse flotte premiene og trekker 2 lodd!

    Fin lørdag,
    fra Mrs. Monday

    SvarSlett
  105. De kakeboksen var jo bare kjempefine; passer perfekt på kjøkkenet mitt :-). 1 lodd til meg.
    Hilsen Trine L (trinelisesandvik@yahoo.no)

    SvarSlett
  106. Jeg er med :D Deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  107. Gratulerer!

    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  108. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  109. For en god ide! Og for en flott blogg!
    Jeg er selvfølgelig blitt følgesvenn, og har nå laget et innlegg med bilde på bloggen min med link til trekningen din. Og nå denne kommentaren da så da har jeg vel noen lodd... Flotte premier!

    Vil du anbefale andre å gjøre sånt for å få opp lesertall? Har det hjulpet?
    i så fall tror jeg at jeg må prøve på det ved en passende anledning...

    Ser frem til fortsettelsen!
    Ha en fin dag!

    Klem fra Hege Beate

    SvarSlett
  110. Heisann - 2 lodd
    Kommentar og en glad følger av bloggen din- og deltar så ofte som mulig i Mandagstema ;)

    SvarSlett
  111. Hei,trodde jeg var med på gaven din men var ikke det :)
    Men nå er jeg med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  112. Heisan! dette må jeg jo bli med på.
    3 lodd på meg , klem Marit

    SvarSlett
  113. kjempeflott give-away!!!! deltar med 1lodd:) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  114. Gratulerer med jubileum på mange plan! Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd :)

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  115. Hei!

    Jeg er med :) To lodd til meg, kommentar + bilde med link på min blogg.

    Hilsen Victoria

    SvarSlett
  116. Hei min kjære navnesøster :o) Er ganske så fersk i bloggverden, men er blitt helt bitt av basillen :o) Elsker Give aways og å titte på de flotte bloggene! Utrolig fin blogg du har! 1 lodd på meg og tvitvi for den flotte matboksen i zink :) Smelt så nydelig!! Ha en finfin kveld and keep blogging ;o)

    SvarSlett
  117. Slenger meg på denne og stikkar av me 3 lodd ;)
    Kommentar, følger og linker ;)

    SvarSlett
  118. 3 lodd! :-)
    Følger
    Kommentar
    Deler på Facebook (har ikke blogg).

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  119. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Jeg tar 3 lodd, Følger deler på FB,da jeg ikke har blogg som er oppe og går....
    Kjempe fine premier,å gretulerer så mye med jubileet...
    Ha en kjempe fin Høst
    Stor hilsen fra Monica i Bergen

    ˙·٠•●♥✿❀♥❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  120. Hei :) Det er første gangen jeg er inne på bloggen din, men det blir ikke den siste. Du har så mye fint her. Og klart jeg må prøve å vinne en av de fine premiene, så jeg tar 3 lodd takk :) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  121. Prøver meg på ett lodd jeg :)
    Koselig blogg, klem Heidi

    SvarSlett
  122. Så utrolig nydelig blogg du har :)
    OG har lyst til å bli med på denne giveawayen med 2 lodd for komentar og følger :)

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  123. Hei! Oppdaget den flotte bloggen din nå ikveld og vil gjerne følge deg videre!!!! Såå masse flotte bilder du legger ut!!! Masse lykke til videre!! Prøver også lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!! (8.nov. blir gutten min tenåring,så det er en gledes dag for meg:-) Klem Ruth

    SvarSlett
  124. Jag tar en lott tack! :) Kram sandra

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)