søndag 23. oktober 2011

MANDAGSTEMA uke 43


Velkommen til en ny Mandagsutfordring!

Jeg vil først bare si at jeg synes dere bidro med mange fantastisk fine bilder sist mandag! Jeg kommenterte ikke hos noen av dere sist - rett og slett fordi jeg lå rett ut på sofaen med et eller annet virus som ikke var helt grei mot meg... Men nå er frisk og rask igjen:o)

Er det noen av dere som like å ta pauser? En liten pust i bakken, sånn innimellom? Dèt gjør ihvertfall denne lille karen på bildet mitt idag...

Dagens tema er HVILEPAUSE

Her er mitt bidrag - en sliten liten kjøttmeis som slapper av i gresset:


Hva er Deres tolkning av hvilepause? Jeg er spent:o)


39 kommentarer:

  1. Kjøttmeis i pausemodus?
    Det er ikke en av mine i alle fall.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Fint bilde! Blir med på tjuvstarten og legger til bidraget mitt i kveld jeg. :-)

    SvarSlett
  3. Mandagen kommer tidlig for meg, idag ;)

    SvarSlett
  4. thanks for hosting. have a great week :)

    SvarSlett
  5. Min mandag er startet lidt før ;-)
    Sikke et dejligt billede af den lille pipfugl. En skøn uge til dig *KLEM*

    SvarSlett
  6. Så flott bilde av kjøttmeisen! Fint at du kom med ordet så tidlig!
    -Margit-

    SvarSlett
  7. Så söt talgoxen är där han sitter och vilar----hoppas det inte finns en katt i närheten ;-)

    SvarSlett
  8. For et nydelig bilde, og så tøff effekt med rammen rundt som liksom er i 3 d. Hvilket program har du funnet den i?

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  9. Härlig bild på talgoxen. Skönt för honom att ta sig en liten paus.

    SvarSlett
  10. Hvor er dit billede flot! God uge til dig

    SvarSlett
  11. Vilken liten trött pippi du fångat på bild. Sååå söt :-)

    SvarSlett
  12. Fin bild på talgoxen! Vilopausen är nog välbehövlig, han ser väldigt trött ut.

    SvarSlett
  13. Så söt och trött pippi! Klart han behöver en PAUS i flygandet!

    SvarSlett
  14. Hej! Jag sitter och slapper av hjemme och kiker ud af vinduet. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  15. Nårhhh hvor er den sød og fin.. :-)

    SvarSlett
  16. Sød lille fugl der også har brug for en pause..;D

    SvarSlett
  17. Koselig bilde. Minner meg på at jeg må begynne å legge ut mat til småvennene.Det begynner å bli kaldt.

    SvarSlett
  18. Så flott bilde Helene!! Ikke lett å komme så tett innpå. Var godt han tok seg en liten lur da :o)

    SvarSlett
  19. Vilken härlig bild du bjuder på. :-)
    Gillar den mycket.
    Ha en skön måndag.

    SvarSlett
  20. En skovspurv ville kunne sidde uset i efterårsfarverne, men ikke din mejse. Godt set :-D

    SvarSlett
  21. Jösses, vilken söt fågel, den vilar verkligen och så tjock och söt den ser ut!
    Agneta kram

    SvarSlett
  22. En sådan vacker fågel, den har ju helt underbara färger att visa upp :)

    SvarSlett
  23. Perfekt tema denne uka, synes jeg. Og bildet ditt er helt nydelig!

    SvarSlett
  24. Åh så bra du sa i fra :) NÅ er jeg følger og har mange innlegg å se på :D
    Ha en finfin mandag og ei flott uke
    klem Tove

    SvarSlett
  25. Wonderful shot from the little bird. Beautiful details.

    SvarSlett
  26. Bra det ikke er en pus i nærheten av fuglen din ;)
    Bra du sa fra,nå er det gjort ;)
    Satt og ordnet innlegget midt under middagsmatlaginga og da ble det glemt ;D

    SvarSlett
  27. Hoppas den inte sitter och drömmer för länge. Det kanske finns en och annan katt i närheten. Snyggt fotat. Anita

    SvarSlett
  28. Hei Helene!
    Sååå nydelig!! Mitt bidrag ble ganske likt...tenkte først en av kattene, men at en fugl sover har jeg bare sett 2 ganger, så da ble det en blåmeis hos meg:)
    Ha en fin mandagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  29. Passer bra med noen hvilepauser nå og da :)
    herlig liten meis i hvilemodus !

    SvarSlett
  30. http://bare-lille-meg.blogspot.com/2011/10/og-vinnerene-er_24.html

    En liten beskjed til deg her.

    Gratulerer. :-))

    SvarSlett
  31. En lubben god liten bevinget tass i hvilemodus:) Bra bilde!
    Nattis:0)

    SvarSlett
  32. Hvilken fin lille fugl! Lidt træt - og meget nuttet. Hvile har vi alle brug for :-)

    SvarSlett
  33. Så søt kjøttmeis! Flott bilde.

    I går redda eg ei kjøttmeis som hadde forvilla seg inn i gangen, godt det ikkje var pus som såg den først;-)

    Syns det er koselig at du vil følge bloggen min.

    Ha ein fin dag Helene! Klem fra "Mira"

    SvarSlett
  34. Härliga bilder på talgoxen;-)))

    SvarSlett
  35. Hvor er den sød. Og træt :-)

    SvarSlett
  36. Takk for fin kommentar,liker godt å være med på utfordringene dine, masse koselig å se og en del lære:)

    SvarSlett
  37. Så nydelig liten fugl du har knipset. Som tar seg en hvilepause. Tenkte jeg skulle bidra i mandagstema, men har ikke vært i form disse dagene, men kan en bidra i noen dager til så kanskje jeg har krefter til å lete frem bilde jeg tenkte på :0)

    SvarSlett
  38. Alle, har brug for et lille hvil, også en lille fugl :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)