onsdag 18. mai 2011

Regn Regn Regn!!


Igår hveld kom endelig regnet her på østlandet. Det var sårt tiltrengt i de fleste hager, kan jeg tenke meg!


Yesterday evening was finally rained here in the east. It was much needed in most gardens, I can imagine!










Jeg har tatt  med kameraet ut og fanget opp det våte og frodige:

I've used the camera and captured the wet and fertile:










Jeg gleder meg sammen med naturen over regnet som falt i natt!
Gjør du også?
...Nå kommer sola igjen, ser jeg:c)

8 kommentarer:

  1. Hei Helene!
    Her var det spennende å være, og sååå mange flotte blomsterbilder:)) Jeg er også utrolig glad i hage og blomster, men er dessverre ingen gartner. Vil gjerne titte innom deg igjen, og legger igjen et spor om du vil titte innom meg. Ser du har en annen blogg om asperber også, dit vil jeg også inn og lese da min voksne stedsønn har vokst opp med den diagnosen. Vi ses og høres:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. For en nydelig blogg!!!
    Så koselig at du stakk innom meg og!
    Legger meg til som følger,så finner jeg deg lett igjen!
    En nytelse for ører og øyne!!
    Jeg eeeeeelsker blomster,og styrer med hagen min her på vestlandet!
    Samler inn stauder og stenbedplanter.
    Håper at resultatet skal bli frodig og vakkert til slutt!!:o)
    Goooe klem fra Sol
    Kosa deg i den vidunderlige hagen din!!!

    SvarSlett
  3. Hei Helene!
    Så flotte bilder:)
    Og vist gjør det godt med litt regn,vi fikk regn i dag etter dager med sommervarmt vær, så det gjorde godt.
    Og så dufter alt så utrolig godt etterpå:))
    Vakker blogg du har,med masse inspirasjon.
    Så du hadde et innlegg om grønnsakshage,der du har laget slike rammer. Har også planer om noen slike til grønnsaker og urter.
    Gleder med til å se hvordan det blir hos deg, for jeg kommer gjerne tilbake hit:))

    Takk for flotte bilder du deler med oss lesere!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Nydelige regnbilder!
    :)
    Regn er vakkert, og jeg vil gjerne ha litt regn av og til. Det er gruffværsdager jeg ikke liker, sånne dager det verken er sol eller regn, bare gruff.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, Helene!
    Jeg gleder meg også med naturen over et meget tiltrengt regnskyll. Det har vært tørt, så det var godt for planter og blomster.

    Kos deg i hagen din.
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Så mange nydelige bilder av etterlengtet regn for planter og gress.
    Her har det vært helt tørt alt for lenge nå...spennende om vi får noen skikkelig regnskur snart.

    SvarSlett
  7. Dejligt med noget regn - og endnu bedre hvis den falder om natten - og vi så har godt vejr om dagen:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  8. Ja regnet som kom gjorde underverk, men det bara fortsätter, nu över en vecka. Tycker det snart kan ge sig och bli lite varmare igen. Nu fruktar jag nästan frost..
    Men det ser ut som om dina växter tycker om det, och din orkide är en dröm :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)