torsdag 26. mai 2011

Det blomstrer i blåtoner!


Blått er favorittfargen min og i hagen titter det blomster frem i alle mulige blåtoner.
Stemorsblomster dukker opp over alt, de har frødd seg fra ifjor..




En annen liten skjønnhet som blomstrer nå, er denne som vokser i fjellbedet. Jeg husker ikke navnet i farten, men vakker er den ihvertfall:




Og så èn til med blå blomster...;o)




Jeg har masse mer blå blomster i vente.. noen står i knopp, andre har ikke kommet så langt ennå.
Men det er gøy å ha noe å glede seg til! Den som venter på no' godt, venter ikke forgjeves :o)



3 kommentarer:

  1. Så mange nydelige blå blomster du har!
    Flotte bilder du tar.
    Er så enig, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
    Ha en fin torsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Ja, det blå blomster er meget smukke, jeg kan især godt lide dine stedmoderblomster.

    ha' en god aften.

    Knus fra Ulla


    PS. Som du kan se, er jeg igen i stand til at lægge kommentar.

    SvarSlett
  3. Hi, Helene !
    Oh, how lovely ! Beautiful blue flowers ! All the flowers are so beautiful ! So pretty and delicate...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)