søndag 10. juni 2012

MANDAGSTEMA # 44


Obs! Søndagskveld allerede!! Jeg har nettopp fått satt meg ned - og kom på at jeg må skrive ukas Mandagstema!
Noen ganger er jeg helt uten idè for hva slags tema vi skal bruke. Sånn som idag. Idag er jeg "helt grønn"
Jeg får ofte forslag og ønsker om temaer vi han bruke. Sist var det spørsmål om fargetema. Jeg tenkte at siden jeg føler meg "helt grønn", så bruker vi rett og slett

GRØNN / GREEN

Siden det er sommer, kan det ikke være så vanskelig å finne noe grønt å fotografere:o)

Her er mitt grønne bilde:

Det kom vel ikke som noe sjokk, at jeg valgte et bilde fra naturen:o)
De fleste vet at jeg er glad i å fotografere den!

Da er det Deres tur!
(..og jeg blir veldig glad når dere linker tilbake til denne utfordringen!!)
LYKKE TIL!

11 kommentarer:

  1. Kjempefint og nydelig grønt bilde! Grønt er en av mine favorittfarger!:) Ønsker deg en kjempefin søndag, og ei kjempefin uke!:)

    SvarSlett
  2. Vilken fantastiskt vacker bild Helene!
    Verkligen fint fångat av dig.

    Önskar dig en bra vecka!

    SvarSlett
  3. Vackert med både ljus och skugga. Jag gillar din bild. :)
    Ha en fin vecka.

    SvarSlett
  4. Så vackert solens strålar faller på bladen. Gillar den skarpa kontrasten mot en mörka bakgrunden.

    SvarSlett
  5. Hej Helene,
    Der skete en teknisk fejl med mit link til min blog igår. Kan du slette det første forsøg?
    På forhånd tak.
    Billedmager

    SvarSlett
  6. Så vackert ljuset leker i de gröna bladen :)

    SvarSlett
  7. Riktigt fin bild du visar!

    SvarSlett
  8. Vilket vackert ljus du har i din grööna bild! Lika kul som vanligt att kolla på alla tolkningar!!
    Ha en skön vecka.
    Lotta

    SvarSlett
  9. Så fint å se det grønne nyansene i bildet :)

    SvarSlett
  10. Kom tilfeldigvis over bloggen din, og måtte såklart legge inn en lenke, siden jeg lagde et grønt innlegg for ikke så lenge siden. Jeg ELSKER grønt og skal kose meg med alle de andre bidragene nå.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)