torsdag 7. juni 2012

HIMMEL OG HAV!

En herlig dag på stranda. Ikke idag, men for 2 uker siden. Det var årets første strandtur . . . Himmel og Hav, for en god og sommerlig opplevelse!

 Skallevold-stranda i Vestfold. . ..




Deilig å ligge og chill'n på gresset - trenger ikke ligge i sanda lenger nå, som gutta har blitt større:o)





Linked to: Our World Tuesday   Skywatch Friday

Badevannet måtte testes - og ifølge Junior var vannet godt og varmt:o)

Nå venter vi på at det skal bli strandvær igjen , det er litt for kaldt for tiden, selv om det ikke har vært så aller værst de 2 siste dagene!

Dette blir mitt Himmelske bidrag denne uka.

Ha en fin kveld:o)

29 kommentarer:

  1. Din junior er en rigtig viking.. :-) Synes stadig vandet er isende koldt.
    Flotte himmelske billeder.

    SvarSlett
  2. Vilka härliga färger i dina bilder och så sommrigt och skönt det ser ut!
    Lotta

    SvarSlett
  3. Vackra och fina och mycket somriga bilder!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. Fantastisk fint Helene :0) Herlig sommerbilder :0)

    SvarSlett
  5. Eventyrlig flott med himmel og hav!

    SvarSlett
  6. Hærlige bilder, Helene. junior er skikkelig tøffing som bader så tidlig på året, håper sommervarmen kommer hit og nu, sol har vi , men ikke noe særlig med tempratur, ikke til bading ihverfall :O)))

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  7. Fint og varmt vær kommer nok, men når :-)
    Deilige bilder.
    Mormor

    SvarSlett
  8. Nydelige komposisjoner, - flotte bilder! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Vakre minner som ein må ta vare på!

    klem

    SvarSlett
  10. Fantastisk!..den stranden er bare sååå flott..og du har virkelig fanget SOMMEREN:))

    SvarSlett
  11. Fine sommerlige bidrag! :)
    Nå håper vi sola og varmen kommer tilbake snart...

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder, Helene!
    Deilig sommerstemning!
    Det er klart at det er badetemperatur, det er det alltid når man vil bade. ;)

    SvarSlett
  13. NYDELIGE bilder! Takk for titten! :))

    SvarSlett
  14. Skallevoldatranda,- min "palmestrand"! flott!nydelige bilder, og nydelig badeengel!

    SvarSlett
  15. For ein nydeleg plass og superfine bilder!

    SvarSlett
  16. such beauty and a sense of peace and joy in your photos.

    SvarSlett
  17. Herlig flotte bilder som alltid Helene :)) men for en tøff sønn du har, jeg bader IKKE på lenge hehe

    SvarSlett
  18. Oi der var d jo full sommer :-D nydelige bilder - ser helt skjønt ut der !
    Ha ei go hælg.
    Hilsn Liva :-)

    SvarSlett
  19. ååå - hjemme :-). Slike somre som der har vi aldri her. Savnet er stort! Men da jeg var der nede noen uker for noen år siden, savnet jeg det som er her mer... Så da så. Den som kunne reist mer!!

    Så deilig at dere koste dere!!!

    SvarSlett
  20. Så fine bilder fra strandturen!
    Selv har jeg ikke vært på stranden i år, men i alle fall neste måned skal jeg kose meg på stranden i to uker :)

    SvarSlett
  21. Det var kjempefine og nydelige bilder! Har heller ikke vært på stranden i år. Jeg må være forsiktig med sol på arrene på skulderen min, og tar det med ro med soling. Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg videre!:)

    SvarSlett
  22. Nydelege bilde som gir den rette sommarstemninga! Herleg!!

    SvarSlett
  23. veldig fine bilder:) Jeg har ikke prøvd å bade på sjøen enda:) Dropping by from " Our World Tuesday"

    SvarSlett
  24. Beautiful shots.Have a great day!

    Shantana

    SvarSlett
  25. Great fun!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)