mandag 11. april 2011

Venninne-lunch i solveggen

For en herlig dag! Det begynte med at sola smilte fra skyfri himmel- alltid nydelig:-) Har gleda meg ekstra til denne mandagen, ei god venninne skulle komme til lunch. Men som vanlig..hva skal serveres? Siden jeg har lagt meg på et mer sunnere nivå for tida, tenkte jeg at Bruscetta måtte være et greit valg.
Og bruscetta ble det:-) Ingen oppskrift, selvfølgelig..er sta der.. skal alltid blande sammen mitt eget "Lurium"         
                                                        

                                                      Her er resultatet:




Om det smakte? Ja faktisk var det ikke så værst, men jeg er ganske kritisk overfor meg selv, så kanskje jeg kan gjøre noen små justeringer neste gang..
Min kjære gjest spiste i allefall opp maten sin, og jammen tok vi litt til:-)


Ikke nok med at min søte venninne kom på visitt - tror du ikke hun hadde med seg en flott gave også:-))


                          En flott flaske med Oliven olje.. heeelt fra Paris:-) Jeg er en heldiggris!


Tida går fort når man er i godt selskap... Selv om vi fikk skravlet om løst og fast over en kopp te i solveggen, ble vi enige om å ta en reprise ganske snart igjen!

                            Takk kjære venn, som gjorde dagen min til et koselig vårminne;-D








1 kommentar:

  1. Så flott blogg du har:O) gleder med til å følge deg fremover:))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)