søndag 24. april 2011

Hagen i April


April i år har vært den varmeste og tørreste på 100 år. Det har gått fra vinter til sommer iløpet av en måned! Jeg har fotografert jevnlig gjennom hele april, og laget et April-album av utviklingen i hagen min: 

2.april: Blåveisen titter opp!


5.April


10.April: Blåveisen på sitt flotteste!

Nesten snøfritt!

Bjørka spretter!



Påskeharen speider utover...

Stålorm på hellene... Pus elsker å leke med dem...

Det grønnes...



Pippip i treet:-)




...snart sommer...




Blomster-knopp på rognebærtreet...

Årets første løvetann!

Forshytia i full blomst!

Gresset vokser...


Tidlig Azalea i blomst!


en nydelig, blå sommerfugl...


Riddersporene vokser..

Disse bildene er tatt fra 2.-24. April. Jeg kommer til å legge ut flere bilder av hagen fremover, så det er bare å følge med om du er glad i hage og blomster:-)

1 kommentar:

  1. Så artig dokumentasjon du har laget!
    Så en slik blå sommerfugl i dag jeg også, og prøvde ta bilde av den, men den ville ikke folde ut de nydelige blå vingene sine for meg...Og vips så fløy den avsted. Skal se den flakset bort til deg ;))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)