søndag 10. april 2011

Vårsysler i sommervær

Idag trodde jeg nesten at det var sommer! 21+ i skyggen... :-) Slikt vær får en til å komme seg ut og pusle i hagen. Først er det rusletur og inspeksjon av blåveis og andre vårglade blomster. Og jammen ser de ekstra glade ut idag:-)







Visst er det andre søte små som også smiler til sola. Stemorsblomstene er noen hardføre luringer som blomstrer fra de mister snøhytta si:-)



Etter en kosetur rundt i hagen var tiden inne for å gjøre litt, og raking av plenen sto først på agendaen. Endelig er snøen borte, plenen er tørr nok så det er bare å sette i gang.






Og den siste snøen på skyggesiden av garasjen ble spadd utover for raskere smelting:-)











2 kommentarer:

  1. Hei,
    da var det ny design her inne ser jeg:) ble jo fint dette osgså:)

    Ha en strålende vårmandag:)

    SvarSlett
  2. Så vakre blåveis du har i hagen. Ser helt klart at jeg må en tur på gartneriet og kjøpe meg jeg også.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)