lørdag 30. april 2011

Ny Forside i forsommer-farger!

Jeg tenkte at det var på tide med litt oppdatering på forside bildet! Nå som våren har går over i tidlig sommer! Jeg er glad i farger, og denne gangen ble det i lillatoner:-)




Tenkte å kjøre lilla Tema en liten stund fremover, men jeg liker å variere etter som naturen stadig skifter ham!

Det er ennå deilig sommervær her på Østlandet! Nyt det mens du kan, det er nemlig ventet inn noen lavtrykk etterhvert.... Men det kan hende metrologene tar feil, vet du. Det har skjedd før.

Nå skal ihvertfall jeg ut i sola..kan hende med et lite glass rødvin, hvem vet?

                                   ♥♥♥

1 kommentar:

  1. Som vanlig: Nydelige blomster! Tårer er min favoritt!
    Nydelig tåre!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)