søndag 29. april 2012

MANDAGSTEMA # 38


Velkommen til utfordring igjen, både nye og faste deltagere!
Det var dags for et nytt Mandagstema igjen - denne gang det 38. jeg arrangerer.

Våren har endelig kommet for fullt her på østlandet nå i helgen, og vi har tilbragt mesteparten av tida ute i hagen.

Ukas tema står litt i kontrast til dette, da temaet denne gang er:

VELKOMMEN INN! / WELCOME INSIDE!

Jeg vil ønske velkommen inn i Fuglekassa som Junior har laget.
Her ser det faktisk ut som om det har flyttet inn et kjæreste-par. Jeg har sett fra vinduet at det er liv der, men har ikke klart å se om det er kjøttmeis eller blåmeis.. Må studerer dette litt nærmere:o)
Her har Dere ihvertfall mitt bidrag - Velkommen inn:o)



Da er det Deres tur:o)

LYKKE TIL!


19 kommentarer:

  1. Dette var ei kjempefin fuglehus,der må småfuglene trivest godt.Ønsker deg ein fin mandag og flott uke Klem fra Magnhild:=)

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Det er en stund siden jeg har fått vært med på Mandagstema, men i morra håper jeg at jeg henger med igjen, for jeg har alltid satt pris på denne posten som kan innholde 'hva det enn måtte være'
    Ha ei flott uke ;:OD)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde av en kunstnerisk fuglekasse. Den ønsker Alle fugler velkommen.
    Ønsker deg en flott våruke.
    Hilda

    SvarSlett
  4. Vilken fin skapelse!

    Ps. Jag fick felmeddelande hela tiden när jag skulle lägga in min länk :(
    http://fotochip.blogspot.se/2012/04/welcome-in.html

    SvarSlett
  5. Jag har också fått felmeddelande hela tiden och nu kan jag inte alls fixa länk med bild....
    önskar få en bild där vid min länk
    http://pysselfarmorsbilder.blogspot.se/2012/04/valkommen-in-mandagstema.html

    SvarSlett
  6. Nej, det går inte att lämna in länken, får också bara error, error ...
    Här ser man dock mitt bidrag:

    http://4u2really.blogspot.se/2012/04/mandagstema-valkommen-in-welcome-inside.html

    Kanske kan du lägga till det? Fin bild du hade.
    Ha en fin måndag!

    SvarSlett
  7. Jeg ser at enkelte har problemer med å lenke. Da er der problemer på Inlinkz - og ikke på min blogg. Det hender når det er stor pågang. Håper det ordner seg igjen. Om noen vil at jeg skal prøve å legge inn link for dere, må dere sende meg en mail med link til innlegget + mail-adresse!!

    SvarSlett
  8. Vilken underbar fågelholk din son gjort. Om jag var fågel skulle jag genast flytta in! Jag kan inte heller lägga in mitt bidrag. Här är min länk:

    http://fotoentusiastenfotoblogg.blogg.se/category/mandagstema.html

    Ska prova skicka länken till dig med mail. Kram

    SvarSlett
  9. Det går inte att länka bara bilden kommer med;-(((
    Ha en skön Valborg;-)

    SvarSlett
  10. Det var ett sött hus får små pippina!

    Min länk verkar fungera, bilden fick jag sätta dit genom att klistra in länken till bilden.

    Ha en skön vecka!

    SvarSlett
  11. Vilken färgglad och rolig fågelholk! Ha en varm och skön Valborgsmässohelg!
    Kram Lotta

    SvarSlett
  12. Her kan man da få dobbelt glæde: Både når man ser på det søde fuglehus, og når et fuglepar flytter ind og danner familie... :-)

    SvarSlett
  13. En sådan fin fågelholk han gjort din son!! Hade gärna haft en sådan i min trädgård :)

    SvarSlett
  14. Hoppas någon vacker fågel flyttar in!

    Till er som har problem med att lägga in länk: jag byter ut .se mot .com och se då funkar det! Vet inte varför, men man behöver ju inte förstå allt!

    SvarSlett
  15. I et så fint hus må alle føle seg velkommen! Hils Daniel og si at han er kjempeflink! -Margit-

    SvarSlett
  16. Vilken underbar fågelholk att flytta in i. Jättesöt:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)