mandag 9. april 2012

1 ÅRS BLOGGBURSDAG OG GIVEAWAY!


10 April er det 1 år siden jeg postet mitt første blogginnlegg, og det vil jeg markere med en liten giveaway!

Da jeg startet bloggen var dette egentlig for å lage et nettsted for mine hobbyer og interesser. Lidenskap for hage og blomster var først og fremst motivet. Etterhvert som bloggingen tok til, vokste også min interesse for foto, og 15. august ifjor arrangererte jeg mitt første MANDAGSTEMA som jeg tok over etter Petunia. Etterhvert har jeg utvidet med flere blogger - bl. a. Fotoringen, som er et samlested for fotointeresserte bloggere. Velkommen innom! 

I slutten av Februar i år, opprettet jeg en ny reiseblogg: Reiselyst. Her skriver jeg om reisetips, reisebrev fra egne reiser, samt  spennende reisemål for enhver smak. Jeg elsker å reise, og har nok en forkjærlighet for Asia. Byferier er også spennende, og jeg synes det er utrolig gøy å oppdage nye steder - både i vårt vakre Norge og i utlandet.

Ja, så har jeg en egen fotoblogg, da. Måtte jo det, siden jeg er så fotointeressert:o)

Bloggingen har gir meg utrolig mange gleder. Mange bloggvenner har jeg også fått dette første året - helt utrolig, men 500 følgere har lagt seg til!! Det er utrolig smigrende og veldig, veldig hyggelig :o)
For ikke å snakke om alle de koselige og positive kommentarene Dere legger igjen hos meg!!
TUSEN TAKK, KJÆRE BLOGGVENNER!!!

Jeg vil markere 1 års bursdag med en gave.
En av dere kan vinne et helt års abonnement på det flotte og inspirerende bladet
Hagen for Alle


For å delta:

1 Lodd for kommentar under dette innlegget
1 Lodd for å være eller bli fast følger
1 Lodd for å Like bloggen på facebook ( HER )
1 Lodd for å linke med øverste bilde på din egen blogg

Altså: Du kan få tilsammen 4 Lodd!

Du kan delta selv om du ikke har egen blogg, men husk å oppgi din E-mail adresse!!

Trekning: 1.Mai.

(Snart runder jeg 100.000 treff her på bloggen, og da blir det ytteligere en Giveaway:o)

78 kommentarer:

  1. 2 lykkelodd på meg :)

    Carpe diem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileumet! Tenk, alt du har rukket på et år. Virkelig en kreativ og allsidig dame. Lykke til inn i det andre bloggåret!
    Jeg tar to lodd. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 år!! Gøy med disse mandagsutfordringene :)
    Tar 3 lodd

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 årsdag i morgen!
    Syns jeg har vært inne og lest på bloggen din i evigheter, og ikke i under ett år.
    Det er veldig koselig å komme inn her til deg og lese :)
    Trekker 4 lodd jeg da :)
    KLem Lene

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye !!
    jeg er med og trekker 4 lodd :)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Gratulere er det virkelig bare et år siden? Så fantastisk mye du har fått til!
    Hilsen Ingun

    SvarSlett
  7. Hipp hurra for 1-års bursdag!
    Jeg trodde du var en skikkelig veteran og hadde blogga mye lenger!
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd, tusen takk!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  8. Hurra for søte deg! :) Eg tar 3 lodd :)

    klem Lina

    SvarSlett
  9. Kunne trege litt hageinspirasjon:)
    Trekker 3 lodd!!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med jubileet. Ble en smule forbauset over at bloggen din ikke er eldre, er kjempeglad for at jeg fant den. Liker å være med på de morsomme mandagstemaene dine :-)
    Trekker 4 lodd, følger, liker FB, link og kommentar.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1 år. Jeg har akkurat feiret 2 år. Kjekk hobby dette.
    Prøver lykken med to lodd. Kommentar og følger.
    Fin kveld til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  12. Grattis på bloggar-jubileet! :-) Tack för att du sprider så mycket gott!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 1 års dagen!!

    Jeg er følger, så det blir to lodd på meg.
    Jeg ønsker eg noen gode vårdager :)

    Petrinehilsen

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med 1 års dag!

    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med 1 årsdagen på bloggen!!! Det er jo du som skulle hatt gave som deler så mye med andre!Kjempeflott blogg du har:))

    Jeg deltar med 3 lodd.

    Stoor klem til deg Helene <3

    SvarSlett
  16. Grattis till 1 års bloggande!

    SvarSlett
  17. Så flott=) Gratulerer med 1 års dag=) Bloggen din er superkoselig, og du er god til å legge igjen hyggelige kommentarer. Jeg vil gjerne være med. Et lodd for å være følger og et lodd for kommentaren. Vibeke=)

    SvarSlett
  18. Grattis med 1 års dagen! Spennende give away og jeg er med og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  19. Gratulerer og 3 lodd på meg. Det er så kjekt å følge deg og særlig liker jeg mandagsutfordringene... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  20. Ettårs jubileum og 500 følgere, absolutt verdt å feire:) Du er utrolig flink som klarer å følge opp alle bloggene selv om du går i behandling.

    Og jeg ønsker meg selvfølgelig gaven din, tenk om jeg blir så heldig å vinne:)

    SvarSlett
  21. Ja jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd( hvis det er greit at jeg deler på FB)
    Gratulerer så mye med 1-års dagen!!!
    Klem charlotte

    SvarSlett
  22. Det glemte jeg, 2 lodd på meg:)

    Litt distre...

    SvarSlett
  23. Gratulerer med et års dagen til den flotte bloggen din:)
    4 lodd til meg.

    Fin siste påskekveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye :) Nettopp oppdaget bloggen din jeg, gleder meg til å følge med!

    Tar 2 lodd jeg :)

    SvarSlett
  25. GRATULERER!
    Jeg vil gjerne være med og tar 3lodd.
    Så mange følgere og treff på bare 1 år!! er imponert jeg!
    Klem fra Olea :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye! 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  27. Gratulerer med blogg bursdag!
    Trekker full pott - 4 lodder!
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  28. Hei Helene :)
    Da har jeg gort det jeg kan for å få maks lodd. :) Gratulerer med Bloggjubileum! Jeg har nettopp kommet i gang med blogg selv og følger deg spent videre!
    Bente

    SvarSlett
  29. Jeg er med! Jeg er med! :)

    Jeg ble litt usikker på om det blir 3 eller 4 lodd på meg...

    Jeg følger deg både på FB og via googlekontoen, og så er du linket til via bloggene jeg følger på bloggen min - ja, og så denne kommentaren da!

    Er det noen som trenger hageblader i denne verden, så må det være meg! Jeg har bare en veldig stor plen som er full av mose. Intet mer! he, he...

    Håper du har hatt en super påske! :)

    SvarSlett
  30. trekker 2 lykke lodd :)

    håper på vinnerlykke

    henriette

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 1 års jubileum.
    Flott gave er det også så,,,
    4 lodd på meg.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  32. Gratulere så mykje!!

    følger og kommentar = 2 lodd

    Ha fin veke vidare :-)

    SvarSlett
  33. Gratulere med jubileet. Det ble 3 lodd på meg. Jeg fant ikke ut av den fjerde oppgaven.

    SvarSlett
  34. 4 lykkelodd på meg.

    Kjempefin premie :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye mde bloggbursdagen:)
    Dette bladet er jo bare utrolig inspirerende,så jeg krysser fingrene;)
    3 Lodd på meg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  36. Hei, fire lodd her. Innlegget med link hit kommer i morgen tidlig!

    Ellen

    SvarSlett
  37. Gratulerer så mye med dagen!!!
    Slenger meg med; 2 lodd :0)

    SvarSlett
  38. 3 lodd på meg! Har kommentert, er følger og har linka:-)
    Gratulerer med ett-års jubileum.
    Flink du er!
    Klem

    SvarSlett
  39. Hei! Jeg vil gjerne være med og trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  40. 2 heldige lodd til meg, følger og kommentar. Klem.

    SvarSlett
  41. Hurra! Gratulerer med dagen. Det var jammen meg en fin Give-away! Tre lodd til meg!

    SvarSlett
  42. Gratulerer så mye!!
    2 vinnelodd til meg:) Liker på facebook:)
    Hilsen Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  43. Gratulerer med jubileum. Jeg prøver lykken med 4 lodd. :)

    SvarSlett
  44. Herlig give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 4 lodd til meg.

    SvarSlett
  45. Hei Helene:)
    Gratulerer sååå mye med årsblogg-bursdag:)
    Jeg blir med på feiringen og tar 3 lodd:))

    SvarSlett
  46. Hej! Ja ett år går väldigt fort. ha en fin dag !

    SvarSlett
  47. Jeg har abonnert siden 99, altså forrige århundre:) Men et år i gave tar jeg gjerne imot:) Jeg tar to lodd:)
    Oppdaget bloggen din nå, via en annen. Jeg har ruslet litt rundt her inne, en fin blogg du har. Jeg kommer gjerne igjen:)

    SvarSlett
  48. Gratulerer med fine blogger. Vil gjerne være med på trekningen,kommentar og følger. Så er det bare å krysse fingrene,hageinspirasjon hadde vært topp nå.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  49. Gratulerer med jubileum! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Flott blad! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  50. Gratulerer med 1.års dag for den flotte bloggen din!! Jeg deltar gjerne i trekningen med to lodd:-)

    SvarSlett
  51. Heisann:)
    Velkommen som følger hos meg, koselig at du la deg til... håper du vil trives:)
    Legger meg til som følger hos deg. Her er det mye flott inspirasjon å hente, kjempefin blogg:) Gratulerer så masse med 1-års jubileum:)

    Blir gjerne med på din giveaway med 4 lodd:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  52. Gratulera med 1 årsdag for bloggen !
    Kjempe flott blogg du har :)

    Prøve lykken med 2 lodd.
    Klem Birgit

    SvarSlett
  53. Jeg blir gjerne med! 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  54. Hei! Det er alltid fint å komme inn på bloggene dine, og jeg er innom 3 av de jevnlig! Du er ei driftig jente! Fortsett med det! Du har kjempefine bilder :-)
    Jeg tar 3 lodd!! Lykke til !

    SvarSlett
  55. To lodd på meg, så da er det bare å krysse fingrer. Premien er midt i blinken. Ønske, ønske...

    PS! Deta gjerne på giveaway inne hos meg ;-)

    SvarSlett
  56. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker to lykkelodd følger og kommentar og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, hvis du har lyst, vinn luxusopphold for to på NorefjellHytta. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  57. hei! har vore innom bloggen din før óg, og likar den godt, så no er det på tide å legge seg til som følgar! :) Og give-awayen, den henger eg meg gjerne på!

    ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  58. Så morsomt med ett år! :)) Prøver meg med 4 lodd jeg :)

    SvarSlett
  59. grattis till ditt jubileum två lotter tack ,är redan följare ,kram Nette

    SvarSlett
  60. Gratulerer, jeg blir med på feiringen med full pott ;)
    Superfin premie foressten!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  61. To lodd, så satser jeg på å vinne hageblad, så hagen min blir fantastisk i år. Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  62. 10 års jubilæum... Det er fantastisk - og dejligt at høre at du snart er færdig med alt det grimme stads du får i kroppen. :)

    Tillykke !!!!

    Jeg har dit link på min Photo Chains Side

    SvarSlett
  63. Jeg glemte at sige at jeg er med i alle 4 lodder.. Lykke til endnu en gang :D

    SvarSlett
  64. Gratulerer med 1 år! Da ble det 3 lodd på meg ... følger, facebook og hilsen her :)

    Klem Irene

    SvarSlett
  65. Hei;)
    Deltar gjerne på din Give away;)
    Flott blad Hagen for alle!
    To lodd til meg.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  66. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  67. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  68. Gratulerer så mye med vel overstått behandling:) Nå må du nyte våren og nytt liv:)
    Liker innlegget ditt og er følger, så er gjerne med i loddttrekningen:)

    Klem Grace-Jane

    SvarSlett
  69. Jeg blir med, 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  70. Gratulere med 1 års dagen! Jeg blir med! 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  71. Søde Helena STORT tillykke med 1 års dagen.Hvor er jeg glad for at du begyndte at blogge....ellers vil jeg ikke sådan lige have stødt på dig og din vidunderlige billeder:)
    Jeg melder mig i kampen med 4 lodder tak:)

    Søndags knus og kram herfra

    SvarSlett
  72. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  73. Gratulerer med Jubileum:) Hadde vært fantastisk gøy å vinne:)

    klem Janne (janneberulvsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  74. for en flott premie.
    To lodd på meg!
    Bli gjerne m på min g.a også

    SvarSlett
  75. 3 lodd da :-)

    plosella_38@live.com

    God 1. mai !!!

    SvarSlett
  76. Gratulere med 1. år,s jubileum, æ tar 3 lodd hos dæ, Helene :O)

    SvarSlett
  77. Gratulerer med 1-årsdagen! :)
    2 lykkelodd på meg, liker på facebook og hilsen her.

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)