torsdag 5. april 2012

DRØMMEN OM ET DRIVHUS . . .

. . .gikk i oppfyllese i år!!
Endelig blir det drivhus - og jeg er i ekstase:o) For nå kan jeg virkelig hage på skikkelig vis!
Ja, drivhuset er bestillt og betalt på nettet, men det tar nok et par uker før det blir levert hjem - ..så jeg må nok smøre meg meg litt tålmodighet, hihi!  Moro å ha dette å glede seg til!!

Valget falt på et Drivhus fra hobbydrivhus.no. Størrelsen på mitt er 10,5 kvadrat.

Her ser du et bilde:o)



Jeg valgte også å bestille automatisk lufting til de 4 taklukene. Veldig greit å slippe å passe på dette selv:o)


Ååå! Gjett om jeg gleder meg!!!



28 kommentarer:

  1. Ååå så heldig du er :)
    Tenk å dyrke agurk og tomater selv, nam nam!

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med nytt drivhus :) Det har du jammen fortjent. Blir gøy å følg deg og drivhusdrømmen videre på bloggen.
    Påskeklem fra Tua

    SvarSlett
  3. Tillykke med drivhuset - det bliver skønt for dig.
    Ønsker god påske!
    :-) Dorthe

    SvarSlett
  4. Gratulerer med drivhus!! Det har jeg drømt om i noen år også

    SvarSlett
  5. Åhhh så stort og fint! Smart med lukeåpnere også! :)

    Det er sååå stas med drivhus!

    SvarSlett
  6. Hej!
    Jag är lite sen med mitt PÅSK bidrag hos dig...jag lägger ut i nästa inlägg din blogg-sida imorgon tidigt på förmiddagen...hoppas det går bra ändå ;o)
    Hälsningar,Karla.

    SvarSlett
  7. Så flott! Det vet jeg du har ønsket deg en god stund :) fint å ha noe positivt å se fram til.
    Håper formen er noenlunde.
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Gratulerer med drivhus! så spennande! Det blir nok veldig kjekt:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  9. Såå bra du får deg drivhus!! Godt å ha noe å se fram til og glede seg til!!
    Dette syns jeg du virkelig fortjener Helene!!!

    Ha ei fin påske videre!!
    Påskeklem fra meg:))

    SvarSlett
  10. Gratulere så masse, skjønner godt du gleder dæ, nu kommer det til og bli flotte blomster i hagen din i sommer, ha en fin påske videre, hilsen Lisbeth ;o)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med drivhus. Her har du mye å glede deg og se frem til.
    Ha en fortsatt god påske.

    SvarSlett
  12. Å så flott! Å ha drivhus er flott!
    Gratulerer med at den drømmen går i oppfyllelse! Virkelig noe å glede seg til! Ønsker deg og dine flotte påskedager! -Margit-

    SvarSlett
  13. Gratulere med drivhus og god påske :-)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med drivhus. Dette drivhuset kommet du garantert til å trives med. Jeg har det samme, selv om det nå står uten tak, det ble tatt av snøen i vinter. Nytt skal bestilles og jeg skal ha igjen maken! Veldig smart med takluftere og heldigvis er alle mine 4 like hele etter takraset.

    Ønsker deg fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  15. Tillykke!
    Hvor bliver det dejligt for dig :-)
    Knus Signe

    SvarSlett
  16. Tenker du gleder deg !
    Det er jo drømmen din som går i oppfyllelse..herlig.
    Håper dagene dine er bedre..
    fortsatt god påske!
    påskeklem anne

    SvarSlett
  17. Skjønner at du gleder deg=) Gleder meg til å ta i bruk mitt i år jeg også. Håper du er frisk og rask igjen=) Fortsatt god bedring og GOD PÅSKE=) Vibeke

    SvarSlett
  18. Gratulerer med drivhus! Og så stort!

    SvarSlett
  19. Gratulerer! Gleder meg til å se hva du skal dyrke frem her.
    Tusen takk for at du ble med på min giveaway og la deg som følger.

    Fin påske til deg!
    - AC

    SvarSlett
  20. Oi oi oi!!!
    Jeg kan lett forstå at du går å gleder deg nå ja!
    Kjenner jeg gjerne skulle hatt drivhus, men må vel også innse at jeg ikke hadde klart å følge det opp nå. Det er så mye med hage som MÅ fikses og brukes tid på..
    Gleder meg veldig til å se hvordan det blir når dere får plassert det i hagen!
    Klem lene

    SvarSlett
  21. koselig at du stakk innom bloggen min! Mange gode øsnker om en god påske til deg! :-)

    SvarSlett
  22. Oy, Da er vi to som får oss nytt drivhus. Jeg bestilte rett før påske et i glass og tre på samme str som ditt. Gleder meg vannvittig til å få det om 8-9uker!
    Fortsatt god påske, her er ingen vinduskarm tom, såing over alt!

    SvarSlett
  23. Så deilig å ha noe sånt å glede seg til :-) Min morfar hadde drivhus når jeg var liten, og da fikk vi hjemmedyra agurker og tomater. Nydelig! Lyke til :-)

    SvarSlett
  24. Så bra Helene, det er det om teller, de små tingene, at ting gror or eksempel! God påske og klem!

    Ellen

    SvarSlett
  25. Så kjekt!

    God Påske!

    Vonar du har gode dagar!

    SvarSlett
  26. Hej! Det kan vara trevligt med ett växthus nu på våren. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  27. Bare en lille hurtig hilsen: GOD PÅSKE :-D

    SvarSlett
  28. Stort GRATTIS till ditt "drivhus". Det ska bli kul att se vad du odlar!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)