søndag 15. april 2012

MANDAGSTEMA # 36


Hei og velkommen til nok et Mandagstema!!

Jeg må bare få si at jeg synes det er utrolig gøy at det er så mange deltagere med gang på gang:o) Dere er så kreative og leverer så flotte bidrag! Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen;  jeg storkoser meg med alle de fine bildene dere deler - selv om jeg ikke kommenterer så ofte.

Jeg holder fortsatt på med behandling på Radium, så jeg går for halv maskin for tiden. Heldigvis er det bare halvannen uke igjen og jeg gleder meg til jeg er ferdig!!

Så var det ukas tema:

I FOKUS / IN FOCUS

Jeg må fremdeles bruke bilder fra arkivet da jeg ikke har fått brukt kamera så mye i det siste. Jeg har valgt fokus på epleblomsten, som jeg synes er så vakker. Den blomstrer ikke i hagen min ennå, altså, men det er nok ikke så mange uker til:o)


Hva er I FOKUS hos deg?

20 kommentarer:

  1. Det er alltid spennende å se hva slags tema du velger, Helene. Godt å høre at du ser en ende på behandlingen, tøft å stå i det.
    Så fin bloggen din er, jeg likte enkeltheten :)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei Helene ღ
    Fokus hos meg fortiden er mat, ren og sunt... Så jeg legger ut dette bildet som jeg syns passet veldig godt fortiden hos meg ღ Godt å høre at behandlingen snart er ferdig ღ Håper at du har det bare bra, ønsker deg også en fin uke som kommer :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hej Helene,
    Jeg håber at du får det godt snart, Det ER en værre omgang at komme igennem en kemokur, så det er dejligt at du har noget godt at glæde dig over.

    I håbe om et godt liv til dig

    Kram

    SvarSlett
  4. Kære Helene. Godt at høre, at det går fremad. Æbleblomster er noget af det yndigste, synes jeg, så jeg kan godt forstå, at du har sat fokus på dem... :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde av epleblomsten!
    Nå er det vår, og jeg gleder meg med deg, over at du snart er ferdig med behandlingene! Lykke til med en vanlig hverdag, det blir vel den beste vårgaven! -Margit-

    SvarSlett
  6. Æbleblomsterne begyndte at springe ud for et par uger siden her på Lolland; en dejlig budbringer om mere milde temperaturer!

    Hvor godt at du snart er færdig med behandlingerne, så at du atter får tid til at fotografere :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint bilde av epleblomsten! Godt å lese at du snart er ferdig med behandlingene! Lykke til videre! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  8. Älskar äppleblommor! Jättefin bild!

    SvarSlett
  9. Dejligt fokusbillede.. :-)

    SvarSlett
  10. HeI! Godt å høre at du snart er ferdig, håper du kommer deg fort igjen:O)) Sånn at du kan kose deg med våren og drivhuset. Flott bilde og et flott tema, klem

    SvarSlett
  11. Dejlige blomster på æbletræet, det er lidt for tidligt her ;-)

    SvarSlett
  12. Vilken underbar bild du visar. Tyvärr är mitt bidrag inte alls kul idag men jag hoppas det kan hjäpa många att slippa hamna i vår situation.
    Stor kram till dig.
    Lotta

    SvarSlett
  13. Wow, så vackra äppelblommor i fokus. Det riktigt lyser om dom.

    SvarSlett
  14. Visst är det en underbar tid som kommer när äppelträden står i blom. Jättefin bild! Stor kram till dig!

    SvarSlett
  15. Så bra, mitt bidrag er nr.79!

    Lykke til :-)

    klem

    SvarSlett
  16. Höll på att missa Måndagstema eftersom den saknade etikett/label denna veckan.

    SvarSlett
  17. Hej! Denna bilden på blomman gillar jag !! Ha en fin dag !

    SvarSlett
  18. SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg och följer nu..ser dock inte twitter?
    Vill du ha skön sommar inspiration kan du kolla in min blogg:)
    Ha en kanonvecka.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett
  19. En serie med herlige bilder.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)