søndag 22. april 2012

MANDAGSTEMA # 37


Ja så var helgen slutt, og en ny uke står foran oss. Hvorfor ikke starte uka med å delta på et nytt Mandagstema?
Hjertelig velkommen til denne fotoufordringen både faste og nye deltagere!

Før jeg avslører ukas tema, ville jeg bare si at jeg blir veldig glad om Dere linker tilbake til dette innlegget ved deltagelse. Dette fordi at da får andre muligheten til å se alle bidragene og/eller selv delta!
På forhånd Takk:o)

Ukas tema er:
I FARTA / ON THE MOVE

Bidraget mitt ble til sånn litt tilfeldig. Jeg skulle fotografere en fugl som forsynte seg av restene på tallerken min, men i det jeg knipset lettet den og fløy sin vei. Dermed ble bildet som det ble:o)


Da ønsker jeg Dere
LYKKE TIL
med ukas utfordring:o)

25 kommentarer:

  1. Hei! Så stilig bilde. Kjempeflott. Ønsker deg en god uke, klem

    SvarSlett
  2. UTROLIG FLOTT bilde !!!
    Dette var blinkskudd :)

    Får rote litt i arkivet mitt å se om jeg finner noe, ellers må jeg ut å knipse noe nytt :)

    Ønsker deg en super kommende uke
    Klem Heid

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig ett flott bilde.Ønsker deg en flott uke.Stor Klem :=)

    SvarSlett
  4. Stilig blinkskudd ;)
    - og gratulerer med Blåveisen hos Moseplassen
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde!! Det likte jeg veldig godt. Du er flink med foto. GRATULERER med 1. plass for "den fineste vårblomst" Det var fortjent. Anita

    SvarSlett
  6. Så vackert, jag gillar färgtonen i bilden och hur vingarna är oskarpa och klorna är tydliga.
    Snyggt fångat!
    Ha en fin vecka.

    SvarSlett
  7. Så nydelig bilde du har fått der da ;) Virkelig et blinkskudd!

    SvarSlett
  8. Det blev ju en riktigt bra och kul bild. Häftigt med klorna runt tallriken samtidigt som vingarna fått fart.

    SvarSlett
  9. Wow, så fint du fångade fågeln mitt i flykten! Ha en fin vecka.
    Lotta

    SvarSlett
  10. Morrn.

    Härlig bild med en massa fart.
    Snyggt.

    Ha de bra.

    Hasse A Norge

    SvarSlett
  11. Rigtig flot billede du har på ;-)

    SvarSlett
  12. Häftig bild...verkligen fångad i farten!

    SvarSlett
  13. Fint foto af en fugl, der ikke ville vises på din blog som madtyv!

    Tillykke med sejren i vårblomst-konkurrencen, Helene; glædeligt ligesom at du slutter behandlingerne i denne uge :)

    SvarSlett
  14. Søde Helena...
    Jeg lavede en lille fejl da jeg lagde ind tema billedet...jeg linkede til hele bloggen i stedet for kun det indlæg der hører til...jeg har sat et nyt ind..kan du slette det første? :D
    Smukt billede du fangede der:)
    og tillykke med "Din fineste vårblomst" godt gået.

    Knus og kram herfra

    SvarSlett
  15. En mycket fin rörelsebild - jag gillar även den mjuka färgtonen :)
    Bra gjort!

    SvarSlett
  16. Et utrolig flott bilde,med nydelig fargetone!

    SvarSlett
  17. Spännande foto! Snyggt.
    Verkligen fångat i farten. :-)

    SvarSlett
  18. Mycket snyggt fångat Helene :)

    SvarSlett
  19. Stilig bilde ... flott fanget! Håper du får en fin uke!

    Ireneklem

    SvarSlett
  20. Fotot är hur bra som helst...skulle nog säga att det vart säkert en bättre bild nu när fågeln rör på vingarna än om den skulle vara på din tallrik. Det är ett foto som det händer något i....detta foto ska du vara riktigt STOLT över, det är ett toppen foto.

    Kram
    Sussie B.

    Om du känner för ett besök..!
    http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/04/pa-vag.html

    SvarSlett
  21. Helt fantastiskt läcker och bra bild. Tur att den blev sådan.

    SvarSlett
  22. Hei!

    Tusen takk for at du fant bloggen min, og la deg til som følger:-)

    Fantastisk bilde du har tatt!
    Jeg skal se om jeg finner et som kan passe til utfordringen, og slenge meg med!

    Legger meg også til som følger hps deg!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)