søndag 26. august 2012

MANDAGSTEMA # 55


Så var helgen over - igjen!
 
 Jeg har nesten nettopp kommet hjem fra hytta, for så å hive meg på pc'n for å skrive på et nytt Mandagstema.
 Takk for all deltagelse også sist gang! Mange fine bidrag:o)
 
Denne uka blir tema:
 
DRIKK DET! / DRINK IT!
 
Jeg fikk idèen til dette tema da jeg satt og tittet på "gamle" bilder fra en ferie vi var på i 2010:
 


 
Bildet minner meg om at det venter en tropisk ferie til vinteren igjen, og da blir det mer forfriskende drikke:o)
 
Velkommen  til å delta - både til nye og "gamle" bloggvenner!
 

12 kommentarer:

  1. Fantastisk bild Helene!

    Gult och blått känns bra. ;)

    Ha en fin vecka!

    SvarSlett
  2. Så läckert det ser ut! Fina färger!

    SvarSlett
  3. Mmmm ser fristende ut - og det høres fristende ut med tur også...
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  4. Hei! Ser herlig ut... kumme godt tenkt meg å reist på tur for å ta en sånn en ved bassenget. Jeg er litt dårlig på å kommenterer her hos deg på mandagstema, beklager... det er nok det at jeg blir så ivrig, og skal finne noen bilder jeg kan bruke selv. Takk for at du holder på, det er veldig gøy...Ha en fin uke, klem

    SvarSlett
  5. Ser verkligt läskande ut! Fina färger i bilden.

    SvarSlett
  6. Fin bild med vackra färger,
    ser ut som att fotot var
    hämtat ur en reklam för en
    semester resa.
    Önskar dig en trevlig vecka.


    http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/08/drick-det.html

    SvarSlett
  7. Riktigt vacker bild på drinken... som sagt gult o blått känns fint :)

    SvarSlett
  8. Underbara färger på din bild!

    Jag har gjort något fel på mitt första inlägg så att bara själva inlägget länkades och inte min blogg, därför har jag gjort om det och vore tacksam om du tog bort mitt inlägg på nummer 35.

    SvarSlett
  9. ååå den här drinken ser ljuvligt god ut....!

    SvarSlett
  10. Ett kanonfoto på vacker drink!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)